Gå til innhold

BMW M3 3.2 Compact Bilder/Video - || Vurderer salg ||


DarkZun
 Share

Liker du bilen?  

212 stemmer

  1. 1. Liker du bilen?

    • Ja
      177
    • Nei
      37


Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ble svartflagget èn gang fordi jeg tok meg den friheten å ha vinduet nede. hehe! Tidlig på dagen hadde jeg flere kontrasladder oppover depotsletta uten å bli svartflagget...kanskje flagget hadde kila seg fast mellom gulvplankene i tårnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at der er mulig å sette M3 motor i compacten.

Rødfargen du har på bilen hadde jeg også på min forrige Toyota og jeg kalte den også for tyttebæret...he he.

Nå har jeg en 316Ti Compact E46, men det eneste som er felles mellom disse to bilene er vel turtallet...

Med en vektfordeling på 50/50, så er den flott å få sleng på. Har prøvd, men med bare 115 hester, blir det selvfølgelig kun på asfalt med grus på og når det er glatt... Kan nesten ikke vente til vinteren.. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, etter 3.2 grenrørene så er det Köhler eksos (helt åpen med flammedempere) Bak så er det en custom bakpotte...altså den eneste potta. (2X2,75" hele veien.)

Bilen understyrer og jeg har for liten bremseeffekt pga. smale R-dekk foran. Som du nevnte så skal jeg bytte om lagra og gå opp et par dimensjoner i bredden foran. Har også sett på justerbare lager.

Mtp. på spørsmålet ditt, så fungerer det svært bra å bytte om tårnlagrene. Man får mye negativ camber, noe som gir en fin støtte i svinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomakslingen er vel ikke modifisert, da compact (og z3) er lik e36 i fronten..

Darkzun: Vet du hvor mye neg camber kryssbytting av tårnlagre gir?

Har Mkupe med 18tom bbs rx2 235/40 et22 foran. De stikker 1cm utenfor. Tror du kryssbytting av lagra vil vippe dem innenfor?

Lars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...