Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Voldsomt som disse tyskerne gjør om fronten på E36'er altså... Og skywalk3r.. det kan godt stemme da både selger P.I.B og kjøper (tror jeg iallefall) er fra Trondheims området. får man kjøpt slikt panser som det var på det første bilde du la ut? Dette er nok ikke noe du får kjøpt. Dette er nok "produsert i garasjen". Jeg har iallefall ikke sett noen plasser der de selger slike panser.
Glenglen Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Detta liker jeg! meget pen din Arves! likte ikke klistremerkene selfølgelig da
Dr_S Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 ] Da vet jeg hvordan min blir seendes ut med sommerhjula som ligger i boden her nå
bcRichard Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 E36 touring SKAL være med takrails. De er så utrolig stygge uten!
Dr_S Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 E36 touring SKAL være med takrails. De er så utrolig stygge uten! Enig med deg....blir liksom ikke noe struktur oppå der uten
Maloi Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Eneste jeg syns er litt "feil" med E36 touring, den ser så høy ut bak:/ Her er min , i enda 1,5 uke til=)
Spiff Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 det er noe som mangler uten takrails ja. men denne funker fint uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå