Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat denne artikkelen på VGnett

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116342

Her skal altså biltyven kreve 1,8 mill fra bileieren fordi

bileieren ga han for mye juling. Håper ikke dette ender med

at biltyven får noe som helst.

Som vi tidligere har erfart gjennom formumet her, så blir

ikke folk som har stjålet en bli dømt for det. De slipper

unna. Dermed må man ta loven i egne hender og denge de.

Gjør man det, så ender man med å måtte betale 1,8 mill i erstatning til tjuvradden.

Dette si at hvis noen prøver å tvinge til seg bilen din, så er det bare å

gi fra seg nøkkelen og kjøpe seg en ny bil. Det er rimligste utvei....

Skrevet

bileieren gjorde det samme som jeg vile gjort...

men det er kjipt å tenke på at han kanskje må betale erstatning til en tjuvradd! Han fortjente jo juling. Tror ikke jeg hadde klart å nøye meg med ett slag hvis jeg hadde oppdaga en som prøvde å stjele bilen min, men...

Skrevet

Potetstaten Norge slår til igjen. Vinner han fram med dette så sender det jo HELT feil signaler. Et slag hadde bare vært det første i en horde hadde jeg finni han i bilen min.

Sånne skal ha så mye bank at de ikke klarer å reise seg opp! Traumene han lider av nå er så til pass for han og det minner han til stadighet på at han ikke skal gjøre det igjen. Har INGEN sympati OVERHODET.

Skrevet

Politiet var iallefall klare i sin sak:

Østlendingen skriver at biltyven allerede har anmeldt bileieren til politiet for vold, men at saken ble henlagt fordi politiet mener mannen handlet i nødverge.

Skrevet
Min klient har ikke vært i stand til å jobbe og har vært sykemeldt siden hendelsen.

Vil det si andre biltyveri? I såfall bør flere "denges" litt så blir vi kvitt alt :)

Skrevet
Min klient har ikke vært i stand til å jobbe og har vært sykemeldt siden hendelsen.

Vil det si andre biltyveri? I såfall bør flere "denges" litt så blir vi kvitt alt :)

Hehehe ja og han skulle ha penger for tapt "arbeidsinntekt" også :D

Skrevet

Skal vi ikke ta helt av her. En bil er en gjenstand vi _kan_ erstatte, et menneske er det ikke.. Så derfor må det være grenser for hva vi kan gjøre med en biltyv..

Men i dette tilfellet er kanskje 1.8 mill litt drøyt..

Skrevet

Ingen har noen grunn til å være inni din bil eller ditt hus/leilighet uten din tillatelse. Dersom en uvedkommed allikevel skulle være det, så syntes jeg man skal ha lov til å ta i bruk de midler man trenger for å værne om sitt eget. Blir helt feil om tjuvraddene skal ha flere rettigheter enn oss ærlige folk.

Det beste hadde selvfølgelig vært og ringt politiet og de hadde tatt seg av saken. Men det er ikke alltid de forstår hvorfor de skal prioritere deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...