allengero Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja, da måtte jeg også få meg en sånn "retthjuls"-trekker Forrige eier påstod at det vistnokk skulle være 230hk i den nå. Hører rykter om at det faktisk er en 2,7 liters i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Grattis med "ny" bil, har potensialet den der. (litt senk, hvite blink rundt om osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Pen bil da Gratulerer med goskuta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Grattis med "ny" bil, har potensialet den der. (litt senk, hvite blink rundt om osv) Og så må du ikke glemme regelmessig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 har du flere bilder av interiøret? Så pent ut. Er det trekt om med nytt skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Gratulerer med ny bil Aleks. Var en "Jæv" bil du fekk deg. Synd at den sku gå så mye bedre enn min.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allengero Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Interiøret er tatt ifra en cab, og er ganske fint..litt slitasje på venstresiden av førerstolen da. bilen er senket 40mm rundt om fra før av da..men har sikkert ikke gjort noe om det har blitt senket litt mere forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Fin Bil! Legg merke til at jeg skriver Bil med stor B.... Men du må jo for svarte svingende vaske bilen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allengero Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Takk for komentarene...hehe Fant forresten ut at det var dobble ventilfjærer på den. Ble litt nervøs da jeg skulle prøve å ruse den opp på turtallskutt...nåla for for rundt langt forbi 7000!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Men du har fremdeles ikke vaska bilen. #skammeseg# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Noe skinn behandling hadde å gjort seg skape litt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Nå nå gutter, rolig rolig. Er ikke alle som er like renslige og ryddige Fin bil, men kunne som sagt trengt litt TLC tror jeg *Tender Love & Care* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Fin bil! Grattis! Når sperra den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Er vel litt farlig dersom den er chippa, for da er det vel av og til at turtallsperra forsvinner også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Er vel litt farlig dersom den er chippa, for da er det vel av og til at turtallsperra forsvinner også??? Forsvinner ikke, bare flyttes. Kamerat av meg har flytta sin til 7400 rpm på en E30 325. Godlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå