Gå til innhold

Prosjekt / Oppretting av BMW E36


acewolf
 Share

Anbefalte innlegg

Hva slags utstyr er dette? Bør ha en rimelig heftig kompressor og ikke noe sånn punktsandblåsegreier. Prøv å finn ut om det er noen sandblåsefirmaer rundt der du bor. Var ikke så rent lite rust der, så du bør få noen med skikkelig utstyr gjøre det her, om du ikke har det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra opplegg dette her... liker bmw kunnskap og her lærer jeg jo en god del...

Keep up the good work. ;)

Ja er det en bil jeg kan skru på så er det E36. Du har jo så og si samme bil som meg, så hvis det er noe du lurer på er det bare å si i fra.

En ting faktisk :D Er det pes å bytte ut tromler bak til skivebremser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 318is er jo en gamske allright motor da! 4 Sylindret motor med 140hk. Har selv hatt en 318is og de går jo ganske greit. Hvis du sjekker litt i sverige får du de motorene til ca 6000,- med girkasse og ledningsnett. Men er girkassa di ok kan du jo bare kjøpe motoren.

Dessuten får du et fint turbokit til denne motoren og vips så har du ca 200hk ved ladetrykk på rundt 0.6.

Så hvis du ikke vil bytte så mye for å få det godkjent anbefaler jeg absolut en 318is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke blitt så mye updates i det siste, siden været er såpass dårlig og jeg står ute! hehe :) Men har vært å kjøpt ny reg.reim, 32" fastnøkkel og servoreim.

Toppen leveres til planing i dag, og blokka levert til Jøntvedt motorservice for honing av sylindrene!

Gruer meg til å starte den første gang, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...