sugress Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 heihei. har fått meg en 93 mod 520i e34. gikk lekende lett gjennom naf test. men, det skraper litt når jeg rygger inn i garasjen. hva kan dette være? eksosanlegget har ikke lenge igjen å leve (gravrust). mulig grunn? forresten, er det noen som kan bekrefte at lakkkoden til bilen min ( diamantsvart metallic) er 181. steven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 forresten, er det noen som kan bekrefte at lakkkoden til bilen min ( diamantsvart metallic) er 181.steven Stemmer nok http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 bilen går nedi når du rygger inn kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 om bilen er senket og det er en liten kant du må over for å komme inn i garasjen så tar du sikkert nedi når du rygger inn. du kan jo prøve å få noen til å legge seg ned og se når du rygger inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 bilen er senket 60/40 med bilstein coilovers. ap fjører. det er ingen kant på bakken, så den går ikke nedi noen plass. har hørt snakk om at diffen kan lage skrapelyder. stemmer dette? hører kun lyden når jeg kjører sakte i første gir, og når jeg rygger. steven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 bilen er senket 60/40 med bilstein coilovers. ap fjører. det er ingen kant på bakken, så den går ikke nedi noen plass. har hørt snakk om at diffen kan lage skrapelyder. stemmer dette?hører kun lyden når jeg kjører sakte i første gir, og når jeg rygger. steven ... hvis skrapelyden minner om en knirkelyd og kommer når du gynger bilen bak. Så er det foringer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 er ikke knirkelyd. foringer er nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_overdriver Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Småstein i bremsekalliperen? Er ganske vanlig (og ufarlig). Lager en fæl skrapelyd og kan gi panikkangst hos BMW eiere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Er dette når du rygger generelt eller bare når du rygger inn i garasjen? Itilfelle så bytt garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 jeg hadde noe lignende når jeg kjørte sakte framover i 1 gir.. tok av hjulet hvor jeg trodde jeg hørte lyden, satte det på, og alt var i orden.. Regner med det kunne være 3 ting: - noe mellom skiva/klossen - noe mellom skiva/bremseskjoldet - eller muligens at bremseskjoldet var litt bøyd inn mot skiva Kan sikkert ha vært 100 andre ting også, men var nå det jeg så for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 det er mer en "metall-skrangle" lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Er oversikt her på siden over alle fargekodene vist du ser nederste kolonne på menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå