SkvaldreBajas Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Min 2003 modell 325 gir fra seg en ufin lyd (en slags ulelyd...) 20 sekunder etter oppstart. Det gir seg etter et halvt minutt. Er det en reim som er slakk som strammer seg når motoren har gått litt - eller er dette vanlig og skal være slik? bilen har gått knappe 30.000 så burde ikke være noe slitt ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 var lyden der når du fikk bilen eller kom den etter hvert??hvis den har begynt sånn så er det nok noe feil kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Jeg fikk bilen for 1 uke siden. La ikke merke til lyden før jeg sto utenfor når den ble startet opp! Lyden av motoren er grom, men inntrykket ødelegges liksom lyd når det uler i reimer(eller hva det er som bråker...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 kan evt. være dynamoen som ladder ekstra mye p.g.a. lite strøm på batt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 A/C på bilen? Så er det mulig at det bare er kompressoren så bygger opp trykk og skaper motstand. Uansett, skal ikke reima lage ulyd. Enten slakk(defekt strammehjul eller noe) eller så er reima sprukket og mistet noe av gripeevnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, det er air condition på bilen. Takker for tips, hørtes fornuftig ut - så kan jo være flere ting egentlig. Jeg får ta en tur innom Tronerud å be de høre og kanskje kan konkludere med hva det er for lyd. Håpet bare det ikke er noe dyrt å få fikset... men å stramme en reim eller evt. bytte bør ikke koste all verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Ja, det er air condition på bilen. Takker for tips, hørtes fornuftig ut - så kan jo være flere ting egentlig. Jeg får ta en tur innom Tronerud å be de høre og kanskje kan konkludere med hva det er for lyd. Håpet bare det ikke er noe dyrt å få fikset... men å stramme en reim eller evt. bytte bør ikke koste all verden. Det bør ikke det Men autoriserte BMW verksteder vet å ta seg peng for alt. Men er jo bare en liten filleting når de vet hva de snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå