Bimmerlars Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 4&tot=1208 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Huff, dette var ikke bra . Står at den er til salgs her i Tønsberg, jeg har aldri sett den(og denne bilen hadde jeg lagt merke til i trafikken ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Var det noen som sa manuell? For ikkje å snakke om årsmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Noen med STOORE fritidsproblemer som har hatt det morsomt med å legge inn en "kødde" annonse tenker jeg. 92 mod. som er førstegangs reg i 88 liksom og får ikke bestemt seg om den har manuellt eller automatgear. Bortkastet tid spør du meg. Men ser ut som om bildene er tatt på Tjøme like ved gamle "kongehytten". Ved nr. søk kommer det også opp et utenlandsk navn med adresse på Tjøme, så det kan også være en som har problemer med språket samt liten forståelse for tekniske spesifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 er det noen andre enn meg som syns at bakfangeren og vinga så veldig sånn "mercedes aktig" ut? disse så nesten mer ut til å "passe sammen med" en eldre 190E etc... eller er det slik M3-aktig E30 styling ser ut? Isåfall, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 varfor måste dom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Sardar Saeed Dalawi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 herregud, dette er ren voldtekt av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Handlevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 er det noen andre enn meg som syns at bakfangeren og vinga så veldig sånn "mercedes aktig" ut? disse så nesten mer ut til å "passe sammen med" en eldre 190E etc...eller er det slik M3-aktig E30 styling ser ut? Isåfall, my bad Den bakfangeren er i alle fall en M3 fanger eller en replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Det der var den styggeste vingen jeg noen gang har sett, men for all del hver sin smak Og det er automat, ser det på et av bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hvis ikke annonsen er kødd, bør "Sardar" sjekke fargen på bilen en gang til..både inni og utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 en som virkelig har lakt sjela si i den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Folk som gjør slikt me bilen sin skulle vært avlivet! Skal jo ikke gå an!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Huff, dette var ikke bra . Står at den er til salgs her i Tønsberg, jeg har aldri sett den(og denne bilen hadde jeg lagt merke til i trafikken Hadde bilen min sett sånn ut så hadde dere ikke sett den på veien heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå