AcE3k Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Selger nå godbilen min grunnet alt for dyr forskring. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1119593 Bare spørre hvis det er noe, var i bakrus da jeg skrev annonsen, så ikke sikkert alt er riktig MVH Brede Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Selger nå godbilen min grunnet alt for dyr forskring.http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1105875 Bare spørre hvis det er noe, var i bakrus da jeg skrev annonsen, så ikke sikkert alt er riktig MVH Brede Johansen Litt: OT, var det ikke du som fikk så billig forsikring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Litt: OT, var det ikke du som fikk så billig forsikring da Joa, men hjelper ikke det når man ikke har penger inn i kassa uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bumper denne.. ingen som vil ha en sjelden godt utstyrt 325, altså? Må komme å prøvekjøres, som bekreftelse på at bilen fortsatt en veldig tight og fin i drivlinje og understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Det står SOLGT i annonsen? er bilen solgt så fort eller kan dette være en grunn til at ingen eventuelt ringer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Da var det i orden. Var nok derfor det ikke ringte så mange, ja.. MVH Brede Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bumper denne.. Ikke lett å få tak i denne bilen med så mye utstyr og som er i så god stand. Er åpen for bud! MVH Brede Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke at jeg er interresert, men når jeg ser annonser med dårlige bilder, lukker jeg de nesten like raskt som jeg åpner de. Ta også flere bilder, både utvendig, motorrom etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Enig i det, men har bare värt bedritent vär siden jeg la ut annonsen så har ikke fått tatt noen enda. Men muligheter idag, ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 55000 gir jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja detta var jo en fin bil;) Kan ikke jeg få den som venne pris da, så gir jeg deg 70 000 får heile pakka! men du må slutte å bompe heile tida! sikkert ingen andre enn jeg som vil ha den alikevel... så kan sikkert komme å hente den i morra eller no? snakkes så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg