Gå til innhold

E36 328 prosjekt. nye bilder 15.01


Pauls1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre :oops: endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet :lol:

way to go :lol:

Dyrt og fra hvor om jeg får spørre :?:

er vell billigste å enkleste sort turbo bygg tenker jeg.. har bestilt hos en som kaller seg for "a-dekk as" her på forumet..

men fungerer det så bra som han påstår, har jeg jo gjort et røverkjøp, fungerer det ikke, så har jeg jo ikke tapt all værden med penger heller :lol:

er egentlig mest spent på hvordan automaten takler 300(?)hk.. men den skal no ut av bilen før eller siden uansett, mulig det blir før.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende. Har du planer om å sikfte noe av innmaten i motoren da?

Det står at bilen er solgt i annonsen hans.

javel..han skrev jo "hmm.. da var ikke bilen til salgs lengre endte opp med at jeg bestilte et Turbo-kitt til den i stedet" :wink:

nei bilen er ikke solgt:) hadde tenkt å selge å kjøpe en e34 m5 i stedet siden jeg alltid har hatt lyst på en.. men ble i stedet til at jeg kjøpte turbo til 328`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var turbo kittet kommet :D kvaliteten på delene så veldig bra ut. men er noe skeptisk til grenrøret da det var veldig tynt i godset. men selger har gått go for dette, så jeg får bare vente å se.

var desverre ikke med noen monterings-veiledning, men selger har sagt han skal prøve å få fixet noe etterhvert :)

får ikke begynt monteringen av turboen før jeg har hatt bilen på eu-kontroll i januar. men tenkte jeg skulle begynne å tilpasse IC`n så snart jeg får tid.

bilder kommer!!

- ellers vil jeg takke a-dekk as for en veldig kjapp og grei handel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...