JAL_535i Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Har et karosseri av en tysk 535i. Er det noe vits å skjære av å beholde feks tak, hjulbuer bak, kanaler.. Hvis noen plutselig en gang trenger det å jeg kan få solgt det? Eller hive hele driten på dynga...
Stonescream Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Har du plass og delene er fine, skader det sikkert ikke å ha liggende da. Kanaler osv koster fort noen kroner å kjøpe nye og originalt og er vel "sånt som går" hos de fleste før eller senere. Hadde jeg hatt plass og verktøy ville jeg spart på de. Var en som ville kjøpe på "Ønskes kjøpt" avdelingen og selv om han fikk fiksa sin bil, dukker det nok opp andre etter hvert som trenger en kanal eller to
jarli Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Har et karosseri av en tysk 535i.Er det noe vits å skjære av å beholde feks tak, hjulbuer bak, kanaler.. Hvis noen plutselig en gang trenger det å jeg kan få solgt det? Eller hive hele driten på dynga... Har du hørt med Olas bil? Dei kan jedna gi deg litt for karroseriet?
JAL_535i Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 Var en som ville kjøpe på "Ønskes kjøpt" avdelingen og selv om han fikk fiksa sin bil, dukker det nok opp andre etter hvert som trenger en kanal eller to Ja kom over den tråden der det ble opplyst nypriser for kanaler... Var da jeg fikk ideen... =)
JAL_535i Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Skrevet Mai 16, 2006 Har et karosseri av en tysk 535i.Er det noe vits å skjære av å beholde feks tak, hjulbuer bak, kanaler.. Hvis noen plutselig en gang trenger det å jeg kan få solgt det? Eller hive hele driten på dynga... Har du hørt med Olas bil? Dei kan jedna gi deg litt for karroseriet? Det jeg har hørt er at jeg kan få kilopris på metallet hos Vest metallretur, men da må karosseriet være RENT for alt annet enn metall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå