Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal du ha 50-70 hk mer utav en sugemotor må du grave so djupt i lommeboka att ej faktisk trur du skal legge det på is.. klart att med porting,høgre komp, chip,filter,osv,osv. så får du enn viss effektøkning. Men det koster mer enn det smaker. sett heller inn en M30 B35. da får du mykje gamp. å en masse moment!

Skrevet

Enkelte går rundt og tror at det forsatt er 170hk i en M20B25 som er 20 år gammel og dradd en bil langt over 200000km... Tipper man må koste på den mange tusen bare for og komme opp på 171hk igjen..

Skrevet

er mulig å komme opp mot 220 hp i en m20b25 med suge trimm., vet å bygge den om til en 2.7 høycomp motor med kvass kamm sikkelig grenrør filter ny eksos. masse porting osv.- blir for noen kr da nermest hele motoren skal bygges om men er mulig

Skrevet
Hvorfor ikke bare sette på kompressor eller lavtrykksturbo?Da kan du jo få litt mere hester senere ved enkle tiltak.

gidder ikke d.når æ har en e 30 på ca 600hk fra før

Skrevet

gidder ikke d.når æ har en e 30 på ca 600hk fra før

Det må være en syk BMW...Finnes det bilder på forumet?Noe jeg har gått glipp av?Isåfall...hvor finner jeg bilder?Da skjønner jeg at du ikke vurderer komp eller turbo....

Skrevet
gidder ikke d.når æ har en e 30 på ca 600hk fra før

Jøss, enn 600hk E30 uten at jeg har hørt om den? Kaster meg på bølgen her og ønsker mer info og gjerne bilder.

Men 600 hk? i M20? Den påstanden håper jeg virkelig at du har bremsepapirer på, for det er mye hk du snakker om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...