n0stra Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Den 27. mai oppfordres alle bimmerfolk i regionen til å møte opp i Trondheim på det som forhåpentligvis blir årets første store streetmeet. Dette er et alternativ til alle de som ikke har tid/penger/mulighet/ønske om å dra til Våler samt at det er på høy tid å orge noe slikt. Info: Sted: Piren like nord for sentrum (store parkeringsplasser og fine steder for de som vil ta skrytebilder av kjerrene sine) Klokkeslett: 1300 og utover Dato: lørdag 27. Mai Foreløbig har toyota ogn, 200sx ogn, porsche klubben, club honda, diverse amcar klubber, sportsvognklubben, gauldal gatebil, streetbitches, volvo power ++ medlemmer her og der vist interesse samt informasjon blitt lagt ut på respektive forum. Tilbakemeldingen har vært god og mellom 50-100 foreløbig sagt seg personlig interessert. Generell tråd for treffet ligger også her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117578 Hvis det blir pent vær er planen å sette opp noen store griller som folk kan bruke også. Amcar gjengen skal også ha cruisekveld samme dag så blir sikkert endel slikt i byen også. Vel møtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Og dere får være i fred for politiet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 hehe det var det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kommunale parkeringsplasser, kan ikke tenke meg at det blir noe problem. Parkeringsplassene er også delvis adskilt fra veien dit med gjerder, er også kun en vei som fører inn dit, er kun lagre og kontorbygninger i hele området, ingen boliger og ingen som jobber på kontor i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 gate bil da, får holde meg hjemme j den helga gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 dagens bump Cmon, må da være noen som blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 begynner å nærme seg nå, værmeldingene har blitt bedre også cmon folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 kommer dønn jeg og...får igjen bila fra lakkboksen imorgen og:D så det blir stas da=) Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 under ett døgn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå