Arimanni Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Steike.. Bøffelhud interiør og saker Hadde eg hatt E23, hadde eg nok kjøpt det der ja! Er stil å ha Bøffelhud skinn interiør
Dralle Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Framseta passer vel ja. Baksete er vel litt breiere enn de som står i e28. Ryggen er akkurat samme som e28 sete bortsett fra at midtdelen (midtarmlenet) er breiere. PS: I det midtarmlene er det forresten et sann medisinskrin mener jeg på å huske. Orginalt BMW
Lien Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Hvis du skal til Oslo den 2. juni så kan jeg godt møte deg der for å hente det.. Forutsatt at jeg vinner da
Dralle Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 bump visst dere som har meldt interesse for interiøret har prøvd å nå meg på mobil - så går ikke det... den har klikka ring 701 85123 i så fall eller pm eller mail...
Dralle Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 Lien har du fått PM? (stoler ikke helt på det PM-greierne noobe)
Dralle Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 Gratulerer Lien! Du har no draumebilen min med draumeseta i! Solgt 3500,-
Dralle Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Seta ble ikke solgt likevel! Så da er det fritt fram. Ny info: Der er en sprekk i passasjersete på sitteflata...
Dralle Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Passer dette i E28 tro? Ja det passer visst i e28 likevel - ivhertfall så fant jeg et bilde på nettet av en islandsk e28 med bøffelhudinteriør fra e23... Dette er til salgs ennå! Alle bud vurderes!
chil Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 vet du hvor mye stress det er og få baksetet inni en e28? hvis det er noe som kan gjøres mens jeg henter setene er jeg interisert
Dralle Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 vet du hvor mye stress det er og få baksetet inni en e28? hvis det er noe som kan gjøres mens jeg henter setene er jeg interisert edit: slettet inlegg skrevet i fylla
Dralle Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 vet du hvor mye stress det er og få baksetet inni en e28? hvis det er noe som kan gjøres mens jeg henter setene er jeg interisert Om det passer så er jo det en enkel sak å putte inn baksete. Skal prøve å finne igjen den nettsida der jeg så en e28 med e23 seter i. Framseter skal passe - det er baksetet som det er litt tvil rundt..
Rovderacing Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Ja det va du so hadde bieln so brukte å stå på geilvikane ja.. hmm-.. he samleis bil no med el sete.. ka du brukte å gjere for å få dei reine
Dralle Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Ja det va du so hadde bieln so brukte å stå på geilvikane ja.. hmm-.. he samleis bil no med el sete.. ka du brukte å gjere for å få dei reine Man får vel kjøpt "leather cleaner" på en bensinstasjon feks som har litt utvalg. Det funker fint! Så behandler man det med "leather conditioner" etterpå. Jeg brukte en orginal behandling fra BMW (litt voksaktig). Men produkter for beh. av skinn skal ikke være vanskelig å få tak i. har du 745 da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå