Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Framseta passer vel ja. Baksete er vel litt breiere enn de som står i e28. Ryggen er akkurat samme som e28 sete bortsett fra at midtdelen (midtarmlenet) er breiere.

PS: I det midtarmlene er det forresten et sann medisinskrin mener jeg på å huske. Orginalt BMW :wink:

Skrevet

bump

visst dere som har meldt interesse for interiøret har prøvd å nå meg på mobil - så går ikke det... den har klikka :evil:

ring 701 85123 i så fall

eller pm eller mail...

• 1 month later...
  • 3 months later...
Skrevet
Passer dette i E28 tro?

Ja det passer visst i e28 likevel - ivhertfall så fant jeg et bilde på nettet av en islandsk e28 med bøffelhudinteriør fra e23...

Dette er til salgs ennå! Alle bud vurderes!

Skrevet
vet du hvor mye stress det er og få baksetet inni en e28? hvis det er noe som kan gjøres mens jeg henter setene er jeg interisert :)

edit: slettet inlegg skrevet i fylla :roll:

Skrevet
vet du hvor mye stress det er og få baksetet inni en e28? hvis det er noe som kan gjøres mens jeg henter setene er jeg interisert :)

Om det passer så er jo det en enkel sak å putte inn baksete. Skal prøve å finne igjen den nettsida der jeg så en e28 med e23 seter i.

Framseter skal passe - det er baksetet som det er litt tvil rundt..

• 2 weeks later...
Skrevet
Ja det va du so hadde bieln so brukte å stå på geilvikane ja.. hmm-.. he samleis bil no med el sete.. ka du brukte å gjere for å få dei reine

Man får vel kjøpt "leather cleaner" på en bensinstasjon feks som har litt utvalg. Det funker fint! Så behandler man det med "leather conditioner" etterpå. Jeg brukte en orginal behandling fra BMW (litt voksaktig). Men produkter for beh. av skinn skal ikke være vanskelig å få tak i.

har du 745 da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...