Gå til innhold

VINDSUS PÅ 320 CI 2000 MOD.


MYGGEN
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar. Det er tydelig at det kommer av at vinduet ikke lukket ordentlig inntil lista. Det kommer først når jeg kommer opp i 80 km ++.

Blank list som er festet på døra ser ut som den har fulgt med lii opp i bakkant..ca. 5/6 mm men jeg får ikke dyttet den ned igjen. er dette jobb for verksted eller noe jeg kan gjøre selv. Er ny BMW eier etter alle år som Mercedes eier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det er tydelig at det kommer av at vinduet ikke lukket ordentlig inntil lista. Det kommer først når jeg kommer opp i 80 km ++.

Blank list som er festet på døra ser ut som den har fulgt med lii opp i bakkant..ca. 5/6 mm men jeg får ikke dyttet den ned igjen. er dette jobb for verksted eller noe jeg kan gjøre selv. Er ny BMW eier etter alle år som Mercedes eier....

Hadde samme problem på min 2000 mod ci, da jeg var på bilsalongen i skien for å sjekke motor å drivverk fortalte jeg mekanikkeren om dette. Det han gjorde var å justere dørene mine litt slik at det ble tettere. Ble dog ikke helt tett på førersiden siden gummilisten er noe slitt (denne er nå byttet resultat : ingen susing )

Så hvis du ser at døren stikker lengere ut en karosseriet så bør du sjekke det, hvis den ikke gjør det så er det sannsynligvis gummilisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mye slitasje på de greiene der på bilene våre siden vi ikke har dørkarm rundt hele,men hver gang vi lukker døra,så heiser vinduet seg opp.jeg har samme bil som trådstarter,men har ikke opplevd det samme enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...