Bogart Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Hei, noen som vet hvor jeg kan få kontrollert/slipt toppen på min 535i for en billig penge? Jeg har plukket den ut men finner ikke noe feil selv , mangler utstyr. Bor i Buskerud så Vestfold, Akershus, Oslo, Østfold er greie plasser.
Bogart Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 Takk for svaret ! OSS er vel en av de svært seriøse og som dermed koster skjorta? ..prøver å holde kostnadene nede nå
rånings Skrevet Mai 18, 2006 Skrevet Mai 18, 2006 oslo sylinder service tok 900 for og plane og vaske toppen min.... den blei drit finn... veniler er også halv pris av det bmw forhandlere tar, er like bra kvalitet som orginal ventil
Bogart Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 Tak for tilbakemeldingene. Jeg ringte OSS, og de skulle ha 1100 kr. for å sjekke toppen visuelt, trykktesting(vanntrykk) ble 1300 på toppen. Dette er for dyrt og jeg satser på at det bare er pakkningen (1100 for et pakknings-sett). Virker det ikke kjøper jeg en brukt topp til 2300. Takk uansett
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 Det var merkelig. Plansliping koster 750,- for 6 syl. En visuell kontroll kan vel ikke koste 1100,- da? da Har toppakningen din gått? Planslip, hvis du ikke får kontrollert den. Jævlig tullete og måtte ta det opp igjen.
Kjell Rune Skrevet Mai 21, 2006 Skrevet Mai 21, 2006 planslip vist den har røki ja. det ville jeg annbefale på det sterkeste. så får du litt høyere comp og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå