Gå til innhold

Da smallt det for Schnellfahren.... Oppdatert 16/10.06

Anbefalte innlegg

Her er et bilde tatt av bilen for ca en uke siden:

UTUTUTUT.jpg

Og sånn ser den ut nå:

PICT0722.jpg

PICT0708.jpg

PICT0709.jpg

Jeg var OVERBEVIST (selv om ikke det hjelper en dritt) om at jeg var på forkjørsveg... En Hyundai Elantra mater på ut i veien uten å se seg til venstre... Jeg så vedkommende og klarte å vrenge bilen over. Han treffer meg i siden og snurrer meg rundt...

Det gikk bra med alle, og smellen ser nok litt verre ut enn den var... Gikk hardest utover lommeboken min...

Nå som jeg akkurat var ferdig med bilen... senket den og hadde hjulstilling på den for 2 uker siden, monterte angel-eyes og satt på GT-leppa.....tilogmed funnet feilen ved den ugjevne gangen på motoren(tomgangsregulatoren)

:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når man har delkasko så får man jo dekka skadene på sin egen bil hvis det IKKE er din skyld gjør man ikke? og dette er jo tydeligvis ikke din skyld, eller tar jeg feil nå? uansett jævlig kjipt da, så håper det ordner seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte ikke på forkjørsveg, ergo; jeg overholdt IKKE vikeplikten min. Veien jeg kjørte på har 50 grense, mens den veien han kjørte på er 30 sone.... Personlig syntes jeg det har blitt vel store skader utifra det, ettersom jeg faktisk klarte å kaste bilen ut til siden...

Jeg var også helt bombesikker på at det var hans feil når jeg gikk ut av bilen, men det viste seg jo å ikke stemme. Dette var ikke langt unna der jeg bor, alle pleier vanligvis å ta det rolig der (klar over at det ikke er noen unnskyldning). Denne fyren var på besøk her og bare mata på uten å se til venstre..... BANG....

Håper i det lengste at det kan fikses, men den har fått seg en skikkelig trøkk....

Noen som kan si noe utifra bildene? (noen med litt peil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man har delkasko så får man jo dekka skadene på sin egen bil hvis det IKKE er din skyld gjør man ikke? og dette er jo tydeligvis ikke din skyld, eller tar jeg feil nå? uansett jævlig kjipt da, så håper det ordner seg!!

Når man ikke er skyld i skaden selv så blir ALLTID skadene dekket uansett forsikring.

Ansvars forsikring er kravet,del-kasco dekker brann,tyveri og glass.

Sinnsykt kjedelig den smellen der,du har en liten opprettnings case der er jeg redd :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...