ArildJr Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Nå er huset ferdig så da var det på tide med sommerbil.. Til høsten blir det e46 stasjonsvogn men nå blir det taket nede. Kjøpte denne jeg. Dønn faens strøken så jeg bare måtte ha den. Hvor selger de sommervær for tida? Tror noen la inn bestilling på mye regn jeg skulle kansellert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Grattis med flott cab, men hva slags type er det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Ser ut som en grei sommerbil det der da,men feil merke og trekk da...Er vel en grevling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 det er en opel astra cab. 2 liter motor! går faktisk rimelig godt. Må holde meg til tysk uansett.. koker risen min hjemme men kjører tysk! Forrige eier har henta den fra tyskland og lagt over 100000 ned i bilen. Fikk med en hel bærepose med kvitteringer på utlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Off, grusomme biler d der! Usj! Men jaja, ikke min mening som teller Nice med Cab til sommeren da, skal nok bli digg når tempratuen stiger mot 25-30 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 må ærlig talt si jeg ikke likte dem før jeg heller, men denne er så forseggjort at den er bare helt rå, så jeg måtte bare ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 opel!!huff, få det vekk, d svir i øyene!! men men.. uansett, gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Du vet at bmw har cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 måtte mye opp i pris for å få en like pen e36.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 vinterfelgene dette? hvor mye måtte du ut med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 går aldri ut med pris vettu..var bare 16" på den.. skal opp litt på felgdim ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 At den var pen kan vel diskuteres i det evige. Opphora bil i mine øyne. Ser forøvrig at det er M speil på den (sjokk), rart det ikke er M skjørter og. Bare å spare til den den E46'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 huff og huff... men men ... det er i alle fall en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Og folk kaller BMW "våre nye landsmenn tralle"????? ufattlig stygg bil.. penere orginal med senk og fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå