Gå til innhold

Ny sommerbil!!! :) ikke bmw da... :(

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med go'sommerbil :)

Litt ot:

Hva er vitsen med å snakke så mye drit om mx5/miata?? fliser nok mange av bmw bila i den prisklassen i kjøreegenskaper og funfactor uansett :) Eneste jeg har å utsette på mx5 er lyktene, plassen er jo faenmeg bedre enn Z3 og.

Morsom bil som kan kjøres AKKURAT som man vil (omtrent), får man 1.8 med torsen diff har man bra leikebil! den gassresponsen, og med ett skikkelig filter får man go'lyd og! Vektfordelinga er deilig.

Koster man på den litt utsende messig og performance messig får man en skikkelig killer :)

031207027ht.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at en Opel med 115 hk i det hele tatt når 200. E36 320 er oppgitt med 214 som toppfart.

Vell vell jeg får vl hive meg på diskusjonen jeg også :P

Nå har jeg hatt både en Opel Kadett gsi 1.8 og en E36 320i cab,og ingen av de bilene er jo så veldig mye å skryte av når det gjelder motor (ikke styggt ment) Er ikke opel fan i det hele og den gsien jeg kjøpte betalte jeg 5000kr får når jeg var 17år..FULL av rust!!! Så lekte vi oss litt med den og selte den i deler etterpå!! Men bilen gikk overraskende bra og jeg tviler ikke ett sekund på at den hadde kjørt fra 320en jeg hadde!! Sorry men that`s life!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faktisk ikke. Men kanskje min ikke er så god som jeg tror, eller kanskje andre (tilsynelatende dårligere) biler er bedre....litt selvransakelse er vel lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...