Gå til innhold

Hvem dekk skal jeg velge..?


Arnefles
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier bare dekkonline.com jeg :)

Kjøpte nettop Goodyear f1 gsd3 , men det ble litt meget :P er high performance dekk , men var så kule :) Har vunnet tester å da.

Vredestein vant jo også en test i vår.

Ellers er yokahoma , bridgestone , goodyear til å anbefale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten duh... Eg kjører på 225\45 17"

problemet er bare at når jeg har full bil 4-5 pers så skraper jeg nedi hjulbuene i humper , litt usikker på hvor. må jeg heise bilen min? Er liksom så høy bak :s

kjøp stivere senkesett eller vals;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig gode erfaringer med Kumho i den dimensjonen! Kjører med den dimensonen på en 8" felg, og har aldri merket noe til sporing. At dekket har veldig gode regnværsegenskaper, god slitestyrke og retativt billig pris gjør at jeg kommer til å vurdere det neste gang jeg skal kjøpe dekk. Dekket heter Kumho KU 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 17" på forrige bilen. Der kjørte jeg på Sportiva dekk. dette er dekk som er laget av continetal. Var skeptisk til dem i starten, men viste seg å være utrolig bra dekk både her til lands og i tyskland. Så å si ikke sporing, og utrolig rettningstabile på autobahn. Prisen er også veldig hyggelig:D

Ang. subbing. På min tok dekkene borti tuppen så støtfangerene ved hjulbuen bak. jeg fikk justert dem litt ut og skar bort litt av plasten på innsiden der. da subbet det bare når jeg kjørte med full bil i dumper som fikk den til å fjære helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunlop sportmaxx!! Bra dekk + at det er ett runflat dekk som du kan kjøre på 8 mil før det må fikses!Vredestein skal visst ikke være så bra på regn har jeg hørt,men ellers bra!

Hva mente du med dette,8 mil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunlop skriver at hvis du punkterer (ikke sprenger dekket selvsagt) så skal du kunne kjøre 8 mil før det er fullstendig nødvendig å reparere det.Mere enn det vet jeg ikke,for alt jeg vet kan det være piss,men vet at flere og flere har sånne type dekk i dekkutvalget sitt.Men greit om noen retter på meg hvis det er feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall har de nok meget stive dekksider, og det skal jo litt til at det ikke går ut over kjøreegenskapene ellers...

GSD3 er forøvrig er gammelt dekk etterhvert. Kjent for å være meget bra på veien, men smelter bort på banekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...