Gå til innhold

Hvem dekk skal jeg velge..?


Arnefles
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier bare dekkonline.com jeg :)

Kjøpte nettop Goodyear f1 gsd3 , men det ble litt meget :P er high performance dekk , men var så kule :) Har vunnet tester å da.

Vredestein vant jo også en test i vår.

Ellers er yokahoma , bridgestone , goodyear til å anbefale :)

Hva mente du med "ble litt meget"? -litt mye racingegenskaper?

Sporing,støy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer en av disse:

DUNLOP SP SPORT 9000

DUNLOP SP SPORT MAX

BRIDGESTONE POTENZA RE 010

GOODYEAR EXELLENCE

BF GOODRICH g-FORCE PROFILER

VREDESTEIN ULTRAC

Bør helst være litt avrundet pga støy og sporing,er kresen her-og usikker...

Funnet disse på WWW.DEKKONLINE.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserve hjul:) Har ikke helt trua på det der med at du kan kjøre etterpå uten å ødelegge felgen :s Kjøp heller bra dekk uten den egenskapen , bruk pengene fornuftig på et bra dekk med gode egenskaper ikje noe sånt high tech :D

Hvis du kjøper Audil A8 får du med dekk som skal tåle 20 mil på punktert dekk,tror da at man skal kunne kjøpe ett dekk i butikken som kan tåle 8 mil...Greit at sportmaxx er ett dyrt dekk,men slitesterkt og det tar vann som en lek,ifølge Dunlop da sånn sett,har bare lest det i tester og forskjellige blader.Man deler jo dekket opp i forskjellige deler på hvor det f.eks slipper og hvor mye trykk per del før det slipper.

Det har ikke bare dekkanten men hva som er inni dekket som har noe å si,om hva som er inni dekket og f eks mellom felgen vet jeg ikke...noen som har mere info på dette?Isåfall post det her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig gode erfaringer med Kumho i den dimensjonen! Kjører med den dimensonen på en 8" felg, og har aldri merket noe til sporing. At dekket har veldig gode regnværsegenskaper, god slitestyrke og retativt billig pris gjør at jeg kommer til å vurdere det neste gang jeg skal kjøpe dekk. Dekket heter Kumho KU 19.

Det er og min er faring med Kumho KU 19, men eg har det i 225/40x18 og 255/35x18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du vurderer Vredestein Ultrac. Jeg har kjørt på disse dekkene en sesong nå, og er svært godt fornøyd. Har de i 235/45/17. Har ikke hatt noen problemer med sporing,de styrer presist i svinger, og har bra feste. Er av de absolutt beste dekkene jeg har kjørt på, kan trygt anbefale dem. Spesielt sporingsegenskapene har imponert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut,sakelig skrevet. Takk,kansje jeg kjøper disse da. Ser veldig rått ut det dekket,skal lete litt etter omtaler på dekket nå. Lite støy står det,veldig runde kanter... :)

Ser forresten yokohama avs db er muligens det mest stillegående,står ingenting om sporing...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fattern har Yokohama på si E46 sedan. Tror det er AVS i dimensjon

225 45 17. De sporer noe helt jævelig. Til og med mine 19"ere er himmelske i forhold. Synes ikke de er så støysvake heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...