Gå til innhold

Problemer med lakk etter elgeblod...

Haugerud
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til hvordan jeg kan få vekk "blodflekker" fra elg?

Har vaska mange ganger... Har også prøvd å bruke lakkrens og polering...

Men det er fortsatt matte flekker i lakken! :(

Så er det noen som vet noen triks? Kjedelig når resten av bilen er så blank og fin... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd avfetting også ja...

Men takk for tips! Skal prøve å få tak i det nå...

Hehe... var ikke jeg som kjørte på elgen da... Da hadde jeg vel kanskje hatt større problemer enn litt med lakken... :wink:

Var noen som ikke hadde klart å drept elgen som noen hadde kjørt på... Så den lå og sparka i blodpølen sin... Og selvfølgelig spruta det over på hele sida på bilen min... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt arti historie..men synd at du ikke har fått vekk blodflekkene...

lykke til da ;)

:roll: Altså, en halv dø elg som ligger i sin egen blod "dam" Og sparker blod er vel ikke veldig arti men..

Jojo, for å være 100% seriøs da. Vet du hvor mange skader på bil det skjer pga hjort,elg, rådyr osv??? 3000 skader pr år.

de jævla dyra hopper jo rett ut i veien. kamikase prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forsåvidt en litt artig historie ja... :wink:

Men får jeg ikke vekk blodflekkene får jeg vel bare være fornøgd med at jeg ikke kom litt før så det var jeg som traff på denne elgen! Da hadde jeg nok hatt litt større skader og slite med...

Men elger er skummelt ja... Særlig i dette tilfellet da det var i 90 sone. Det må smelle noe sinnsykt! :(

Men får satse på atte jeg får fiksa opp i flekkene nå når varmen kommer! Alt går jo litt lettere da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til da ;)

:roll: Altså, en halv dø elg som ligger i sin egen blod "dam" Og sparker blod er vel ikke veldig arti men..

syntes det var hysterisk morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til da ;)

syntes det var hysterisk morsomt

Noen er jo syke og synes slik er morro, det vil ikke si at alle er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvordan jeg kan få vekk "blodflekker" fra elg?

Har vaska mange ganger... Har også prøvd å bruke lakkrens og polering...

Men det er fortsatt matte flekker i lakken! :(

Så er det noen som vet noen triks? Kjedelig når resten av bilen er så blank og fin... :D

Det du trenger å gjøre er. finne deg en rein klut. deretter få litt tynner på kluten, så vask det punktet veldig lett og ikke for lenge. så deretter vasker du med bilshampo og spyler bilen rein og tørker den. så må du finne fram røbbing og glans polis. du begynner med røbbingen og polerer med maskin en stund. nb ikke stå for lenge i en punkt ellers så brenner du lakken. bruk god tid og vær nøye. tørk av gamle røbbing rester med polerinsduk. så nå er du klar for å legge glans polish med maskin. rolig rolig krever litt tid men hold ut. fordi det komer til å ordne seg.MVH AYNALI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...