Gå til innhold

'87 325i med 3,6 M5 motor


stian329
 Share

Anbefalte innlegg

Da har kompisen nettopp fått gang på motoren, var en ledning i nærheten av ECU'en som skulle ha 12v. Og plutselig våknet den :lol: .

En grønn ledning feks ? (#1) :wink:

Er en lei tendens å glemme den ser jeg i diverse mekkelokaler rundt om. Trodde nå du sjekket det med en gang, Stian? Eller var det ikke du som holdt på kanskje?

Alt du vet Ivar.. :applause:

Forresten, kordan går det med E-21??

Lenge siden oppdatering :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt OT dette Viko, men E21 er satt på venterommet foreløpig. Etter at kjerringa stakk, så er det ikke så stort spillerom i lommeboka lengre, så det er helst mekking i garasjen for å holde hjula igang på huset mitt... Har vært så travelt på jobb i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som lurer på å selge et uferdig prosjekt.

Bilen er i utgangspunktet en Lachssilber-Metallic 325iA som er bygd om til manuell gir og fått transplantert en 3,6 M5 motor. Bilen har ABS og servo. E36 M3 eksosanlegg, 328i mellomaksling. Ny radiator laget på mål fra Radiatorservice. 325iX bremsekreftforsterker. Motor står i, det som mangler er å montere eksos, mellomaksling, radiator. Det er en (koblings)feil på ledningsnettet som gjør at den vegrer å tenne, kjøres fint på starteren.

Det er et rusthull ved siden av takluka ellers er den grei i karosseriet.

Bilen har vært avskiltet siden i fjor sommer så årsavgift + omregavg må betales før registrering.

Bud over 30k, PM for kontaktinfo.

Bilen står i Stavanger.

Picture007.jpg

Picture031.jpg

Picture032.jpg

Picture048.jpg

Picture049.jpg

Bytte prosjektet i en 92 mod Nissan sunny 4 dørs,1,6slx,4xel vindu,km160000,hvit,helt grei billigbil 8)

eu godkjent.nye sommerdekk/vinterdekk.

Er det innterisant :?::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grønn ledning feks ? (#1) :wink:

Er en lei tendens å glemme den ser jeg i diverse mekkelokaler rundt om. Trodde nå du sjekket det med en gang, Stian? Eller var det ikke du som holdt på kanskje?

Hehe nei det var ikke en grønn ledning. Bilen står i mine lokaler men jeg har nok med mine egne ting så han har kobla alt selv :wink:

Og dette er hans første BMW, han er ellers ihuga Nissan fan og har en R32 GTR Skyline så jeg må si at jeg ble litt overraska når han ville kjøpe motoren av meg..

Og by the way; bare fint med litt OT av og til, setter litt farge på trådene og vi lærer hverandre å kjenne litt bedre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...