Sigbjørn Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Motoren begynner å fjuske etter jeg har dradd på eller ruset den opp, nesten som den kutter bensinen, må trykke pedalen helt i bunn for at noe skal reagere. Oppfører seg som at den begynner å bli bensin tom, men så plutselig blir den bra igjen. Rare greier Noen som har vært borti noe sånt? Lurer på om kanskje det kan være hjernen da, jeg har byttet både luftmassemåler og lambdasonde og plugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 hør ut som om bensin pumpa din ikke vell pump opp bensin trykk til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ja det kan være det. Men rart det bare er i perioder. Men det kommer etter jeg har dradd på og slakker opp igjen, da er det den kutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 ja det er fordi at pumpa grei ikke pump opp trykket med en gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ja det høres ut som du har rett i det du sier ja, ofte det smeller i luftfilteret også når jeg trykker pedalen i bånn når den er i den perioden den fjusker. Skal sjekke det med bensintrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Kan høres ut som bensinpumpen ja. Men sjekk også belgen mellom luftmassemåleren og innsugsmanifolen, den pleier og sprekke. du må ta den helt av for og få skjekket den skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Kan også være BTR... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Kan også være BTR... Hva er BTR da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 BensinTrykksRegulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 BensinTrykksRegulator ja selvfølgelig er det det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå