Øystein E30 M3 Skrevet August 3, 2006 Forfatter Skrevet August 3, 2006 Fin Bil;) Noen større planer for bilen da? Regner med at den kun vil bli brukt på sommerhalvåret? Burde prøve den på bane, om du ikke alt har gjort det da, du kommer kanskje på bmw treffet på våler? Da får du ihvertfall sett å prøvd hva bilen er god for! Har ikke store planer for bilen,skal forbli stort sett orginal! Litt senk,mørke baklykter,nytt eksosanlegg (vertfall bakpotte), kanskje mørke DE lykter og tonede ruter.. Ellers så er det bare å holde bilen clean og fin Skal høyglanspolere det som går an i maskinen og få det gullende rent Og ja bilen er sommerbil så den skal inn til lagring i vinter Har ikke fått prøvd bilen på bane enda men det hadde vært artig Synd det er så jæ... langt til rudskogen og våler! Men jeg får se,skal jeg debutere på bane skal det ikke være på ett gatebiltreff vertfall
Espen|3k Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Har ikke store planer for bilen,skal forbli stort sett orginal! Litt senk,mørke baklykter,nytt eksosanlegg (vertfall bakpotte), kanskje mørke DE lykter og tonede ruter.. Ellers så er det bare å holde bilen clean og fin Skal høyglanspolere det som går an i maskinen og få det gullende rent Dette høres veldig bra ut Sånn jeg ville hatt den også, svak mørk toning på alle ruter untatt frontruta gjør seg syntes jeg Svak fordi da kan man jo kanskje klare å slippe unna med toning på sidefrontrutene... Sånn jeg tenker hvert fall...
fanatic Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 E30 M3 er en av de råeste bilene som finnes. Grattis med RÅ bil!
Øystein E30 M3 Skrevet August 4, 2006 Forfatter Skrevet August 4, 2006 Dette høres veldig bra ut Sånn jeg ville hatt den også, svak mørk toning på alle ruter untatt frontruta gjør seg syntes jeg Svak fordi da kan man jo kanskje klare å slippe unna med toning på sidefrontrutene... Sånn jeg tenker hvert fall... Ja en må ikke gjøre for mye med en bil som M3 Jeg er vell heller en av "orginalpolitiet" som man blir kalt for her inne Men enda så lite jeg har tenkt å gjøre så går det sakte når jeg har 120 kr dagen jævla militære... Så vist du eller noen andre har noen av disse tingene jeg har tenkt å gjøre med bilen,altså: senkefjærer,mørke bak/front lykter,effektanlegg og gjerne en evo III "flipp" til koffertlokket, så ta kontakt
Øystein E30 M3 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Ligger å lurer litt på noen 18" i samme stil Men jeg mangler litt peng så jeg må kvitte meg med mine først,men det skulle vist ikke bli så enkelt Virker som det er stort sett billige GS felger folk går for.. Er jo ikke katastrofe om jeg må beholde mine da,er jo meget fornøyd me de og!! Men onkelen til dama har 18" på sin E30 M3 og det irriterer vettet av meg Er ikke fornøyd før jeg slår han
Espen M33 Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Ligger å lurer litt på noen 18" i samme stil Men jeg mangler litt peng så jeg må kvitte meg med mine først,men det skulle vist ikke bli så enkelt Virker som det er stort sett billige GS felger folk går for.. Er jo ikke katastrofe om jeg må beholde mine da,er jo meget fornøyd me de og!! Men onkelen til dama har 18" på sin E30 M3 og det irriterer vettet av meg Er ikke fornøyd før jeg slår han Da må du jo ha 19" felger du da.... Er flere E30 M3 i Norge med 18" (inkl.min) Men eneste grunn til at jeg gikk fra 17" til 18" var at jeg ville ha 225 dekk, da 215 ser litt feil ut på 8" felg.. 225/40-17 er det desverre ingen som lager mer..
Øystein E30 M3 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Hehe,ja jeg burde vell kanskje gått for 19" for å kunne mobbe han etterpå men veiene jeg kjører på er beregnet for hest og kjerre så litt gummi må jeg ha Vet ikke om noen som kan vær interesert i 17" mine? Er 100% strøkne!
Espen|3k Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Hehe, liker 17" like godt og kanskje bedre enn 18" på e30 m3 jeg, liker å se hele felgen og gjerne litt av dekket under hjulbua, med 18" har felgen lett for å ligge "kant i kant" med hjulbua, hvert fall hvis det er bredt... Men begge deler ser helt bøst ut, seff! Tre delte felger er knall det, men felger ala dette er jo sykt rått det og 10x17", iforged TROR jeg (koster flesk jess! ) Mye å velge i BBS LM syntes jeg også er sabla gromt! Flere bilder av M3'r med LM og andre gromme felger her som du sikkert har sett http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9935&start=60
Øystein E30 M3 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Ja det er mye tøffe felger rundt om!! Men det koster flesk! Vertfall for meg som er i militæret Men er det en ting jeg tar meg råd til så er det akkuratt bilen Er disse jeg lurer på! Hva synst du? Pris osv? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27516#img_5741
Øystein E30 M3 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Jaja da trenger jeg ikke stresse med det lenger!! Felgene er solgt! Synd,men kanskje det beste! Dama lurte på om jeg hadde mista all sunn fornuft når jeg begynnte å snakke om brukte felger til 20.000kr bare noen få månder etter jeg kjøpte disse jeg har Men en blir jo aldrig fornøyd
Espen|3k Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Hehe felgene til Fredrik ja, kjenner han godt, vet ikke hvem som kjøpte de, råe de, vi snakker mye om felger vi og Kjipt med armyn! Snakkas
Øystein E30 M3 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Åja! Ja du bor litt lagligere til du med tanke på svenskene Flott i tønsberg,var på jobb der litt i fjor sommer,fint å sitte på kaia i tønsberg å drikke utepils på sommerskvelden Men vi snakkes ja Forresten.. du vet ikke om noen som har en sånn "flipp" til vinga på kofertlokket liggende ? Skulle hatt en sånn jeg!!
Espen|3k Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Vet ikke om noen flapp, men det gjør sikkert noen andre her på forumet... Tønsberg er bra om sommeren ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå