Øystein E30 M3 Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Har ikke så mye bra bilder av bilen enda men jeg legger nå ut ett par alikevell Som dere ser trenger jeg noen senkefjærer og noen nye baklykter og litt småplukk men den kommer seg litt etter litt Er jo det som er kos med å ha bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Meget pen bil! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Mange som har fått seg E30 M3 idag virker det som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Ser ut som et meget pent eksemplar av en E30 M3. Når jeg så på avataren din trodde jeg faktisk at felgene skulle vært litt større enn de som er på bildene. De kledde bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Takker Ja jeg var jo på jakt etter 18` men så kom jeg over disse som forøvrig er gammle felgene til Helge Vik Er litt gøy å ha noe som ikke så mange andre har,er jo felger som ikke lages lengre..litt synd om jeg skulle være uheldig og knuse en felg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 mangler bare BMW logoen på felgene nå nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Gratulerer med fin bil med fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 -":s826hqg7]mangler bare BMW logoen på felgene nå nice Det er faktisk spesiallaget senter logo på felgene,ser det ikke fra den avstanden men det er gravert inn "BMW M Power" Er ganske stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Skikkelig flott M3! Felgene passet utrolig godt til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Ser ut som en ryddig og pen M3 dette her! Fine felger som passet bra på bilen. Dim på felgene da? Er de like breie foran som bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Ser ut som en fin bil du har Goo on dude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ncie bil ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Nydelig! Jeg har også lyst på E30 M3! Kan jeg spørre om hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh....... Nice rett og slett....... heldig du... Går jo ikke ann å få tak i en E30 M3 idag, 130.000,- for noe ihjelkjørt søppel........ er jo galskap, hvis ikke man er BMW frelst da... får bare begynne å spare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå