MeSs Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Skal du ha den gate registrert? Da får du nok ikke side pipes.. Det fikk i alle fall ikke jeg.. Ja, kunne ikke brydd meg mindre Var å henta M535 kit i sverige igår, Helt strøken, NY front med breddere, mangla ett lokk på sideskjørt. noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 M30B35 er en fin motor... bruk den Ja, det er det som er planen, med litt lett NA trim: chip, kam, grenrør, filter og ganske åpent eksos Neineinei.. HELT åpen eksos. Kjøre et strakt rør fra grenrør og ut forram bakhjul! BMW rekkeseks på "raka-rør" er bare helt værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 [...henta M535 kit i sverige igår, Helt strøken, NY front med breddere, mangla ett lokk på sideskjørt. noen som har? Tør jeg spørre deg hva du gav for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 [...henta M535 kit i sverige igår, Helt strøken, NY front med breddere, mangla ett lokk på sideskjørt. noen som har? Tør jeg spørre deg hva du gav for det? Hehe, latterlig billig.. 1500kr Fikk også hvite blinklys til shadowline baklyktene idag.. SINNSYKT dårlig passform Er skikkelig tynn plast.. har montert, venter på at det tørker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har også liggendes ett slikt sett med "jalla" hvite blink til baklyktene.... Spent på en tilbakemld på dette... Gjerne bilder også. Sinnsykt fin pris på stylinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg har også liggendes ett slikt sett med "jalla" hvite blink til baklyktene....Spent på en tilbakemld på dette... Gjerne bilder også. Sinnsykt fin pris på stylinga! Noen som vet åssen jeg ska knuse di gamle?, for å få plass til di nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 hammer funker helt sikkert!!! legg ut non bilder sånn som bilen er nå da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 åh.. det hørtes gromt ut asså.. vi skulle ikke ha slått oss sammen om og kjøpe e34 M5 motorer a.. jeg har vudert det.. ellers så visste jeg ikke om alle de ide'ne du hadde her og måsi du satte grillier i hue mitt.. naiz! hmm. ja oss håpe at dette blir En grom virkelighet om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 M30B35 er en fin motor... bruk den Ja, det er det som er planen, med litt lett NA trim: chip, kam, grenrør, filter og ganske åpent eksos Neineinei.. HELT åpen eksos. Kjøre et strakt rør fra grenrør og ut forram bakhjul! BMW rekkeseks på "raka-rør" er bare helt værst god ide dette... hadde sikkert vært moro... litt Mad Max Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Skal du ha den gate registrert? Da får du nok ikke side pipes.. Det fikk i alle fall ikke jeg.. er ikke noe problem det, bare eksosen går ut bak det bakerste vinduet som lar seg åpne.. kult projekt forresten.. jeg har en m30b34 til salgs.. tror ikke det skal være noe galt med den heller.. gikk veldig fint når den sto i m535i'n min. og den er en god del kvikkere enn m30b35'n.. send meg en PM vis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har også liggendes ett slikt sett med "jalla" hvite blink til baklyktene....Spent på en tilbakemld på dette... Gjerne bilder også. Sinnsykt fin pris på stylinga! Noen som vet åssen jeg ska knuse di gamle?, for å få plass til di nye hammer og skrutrekker. og du vil ikke sitte inne i stua, for da har du plastikkbiter overalt når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå