capet Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Har et par spørsmål til Tenkte å fjerne luftfilter boksen å sette på et KN filter, men d e to slanger som går inn på luftfilter boksen, hva er di til?? Å hvor mye effekt kan man hente av et sånt KN filter? Å hvor finner man di filtra billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Mulig jeg er HELT på villspor her nå.. Men av ren gjetting: De har ikke tilfeldigvis noe med klimaanlegget i bilen å gjøre? (vakumsystemet som styrer klimaanlegget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capet Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Mulig d..mulig d... men hva ska man gjøre med di slangene hvis man tar vekk boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Kunne jeg også likt å vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Er laget hull i konfileteret til den sensoren der. Går kjølevann i den, har ikke skjønt hva den gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Er laget hull i konfileteret til den sensoren der. Går kjølevann i den, har ikke skjønt hva den gjør. Det er jo en slags termostat i værtfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Sånt er det gjort på en bil jeg driver å plukke fra hverandre. Skikkelig jalla løsning spør du meg....... Finner ut av hva den brukes til når jeg skal bygge motoren i annen bil, men tipper på noe tomgangs styring ved kald motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg klarte å ødelegge den delen der da jeg skulle ha ut dynamoen i vinter..Jeg kjørte et par dager uten den, og alt fungerte perfekt! ..Merka ingen forskjell da jeg satte på den nye heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå