marius paulsen Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 skal snart montere en slik i min e46,hvor skal jeg gjøre av antenna? hadde den helt ved frontruta når jeg hadde den gamle spilleren i men det så ikke bra ut! går det ann å kjøpe en sånn haifinne med gps antenne? tips motas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Sjekk hos bilradiospes.no De har de ikke på sidene men jeg snakket en gang med en på ts-ogn.no forumet som jobber der og de kan skaffe haifinne med gps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Hva med å legge den helt bak i bakruta, det er lang nok ledning til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 kanskje det,har jo stasjonsvogn da så jeg vet ikke om det blir fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Menne... haifinne på stasjonsvogn? hvordan blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 har ikke anelse ,kanskje noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 seff blir det fint.. ingenting i veien med haifinne på stajonsvogn. Like fint som på en sedan. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 jeg er på utkikk etter en slik spiller. Men har ikke funnet noen til under 18000 og dette synes jeg litt stivt. noen som har en link til ei side i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DISTURBD Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 www.megabillig.com de opererer med norske priser.. må trekke fra amerikansk moms å legge til norsk da.. men de er jævla billige i forhold til norske butikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DISTURBD Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 www.megabillig.com de opererer med norske priser.. må trekke fra amerikansk moms å legge til norsk da.. men de er jævla billige i forhold til norske butikker tror forresten det blir sært med haifinne på stv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå