Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en del hoder i Stavanger sentrum i går kveld, som snudde seg raskt da disse 2 bilene kansje ikke "helt" overholdt fartsgrensene langs kaien. (dette er jo heller ikke et valig syn i Stavangers gater 8) )

Jeg prøvde så godt jeg kunne, å holde følge med Torleif, å da i hans GT, ettersom han ville prøve min.

M3GT_m_te1.jpg

M3GT_m_te.jpg

Må si at det var hyggelig å få treffe Torleif, personlig, å få litt mere input om bilen.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Når blir den registrert for norske veier? Dvs, at man må punge ut en del hundre tusen.

Er det ikke norske skilter på den da?

Skrevet

Hehe. Ja tok jeg feil ;) Siden tåmi hadde "nettopp" hentet den hjem fra frankrike, så trodde jeg at det var den som hadde ikke-norske skilt på.

Skrevet
Når blir den registrert for norske veier? Dvs, at man må punge ut en del hundre tusen.

Hva er det du mener? Ser jo ut som Tåmi har norske skilter på sin og nyeste årsmerke. Torleif sin er vel reg i utlandet med personlige skilt? altså M3 GT

Skrevet

Moro Tommy! Så Thorleif har vært hjemme med GT'n.. :)

Det er Tommy sin som har norske skilter. Hvis jeg ikke husker feil er Thorleif sin svenskregistrert ('M3 GT').

Skrevet

Det er noen av de i landet, så det kan jo tenkes. Men det finnes også en E36 SEDAN i BRG med GT-vinge og GT-leppe. Det er en 325i som er ombygd til "97" M3 3.2 og visuelt sett er en GT, bortsett fra at den har fire dører. Meget pen bil som er bygget av Schmiedmann i Danmark.

Skrevet
Går det en M3 GT i Kr.sand / Vennesla eller rundt på sørlandet også? Så en BRG M3 på 17. mai som kjørte den til turtallsperra og litt til :P

Det gjør det. En på konsmo som har en.

Skrevet
Det er noen av de i landet, så det kan jo tenkes. Men det finnes også en E36 SEDAN i BRG med GT-vinge og GT-leppe. Det er en 325i som er ombygd til "97" M3 3.2 og visuelt sett er en GT, bortsett fra at den har fire dører. Meget pen bil som er bygget av Schmiedmann i Danmark.

Denne skal være bygget av en jeg kjenner i Oslo-området..:)

Skrevet
Denne skal være bygget av en jeg kjenner i Oslo-området..:)

Det var nytt for meg..

Han som eide bilen da den ble ombygd (trodde ihvertfall jeg) sa til meg at den ble ombygd i Danmark. Det var også han som hadde den da den ble godkjent.

Her er bilen på Revebanen i september 2002:

Popup4347.jpg

Popup4308.jpg

Han solgte den ikke så lenge etterpå..

Selvfølgelig mulig jeg husker eller hørte feil, eller er feilinformert..

Skrevet

Hmm, blir jo litt usikker selv nå.

Men han sa at han hadde bygd en BRG sedan, med 3.2liter og ellers GT optic. Kan det være fler av denne?

En av de første M3ene han bygde om og var vist brukt mye nytt og ellers bra deler:)

Den ble solgt til slutt? Mins han hadde veldig høy pris, 300k eller noe..Fin bil uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...