krt_ Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Leverte bilen til EU kontroll i går kveld ( hadde time kl 7 i dag). Fikk 2 2'er feil, nedslitte dekk og noen dårlige bremseslanger. Når jeg skulle ta bilen og dra oppdaget jeg at det var skader på selve låsen. Jeg flikla litt med den og oppdaget at hele låsen var ødelagt. når jeg prøvde å vri om nøkkelen stanset den etter 2 mm og når jeg tok den ut kom låsen etter. Tydelig ødelagt av en gjenstand. Siden bilen stod på verksted tenkte jeg at kanskje mekanikern hadde vært uforsiktig med den. men han hadde kun brukt alarmen for å åpne bilen. BLIR SÅ FUSTRERT PÅ SLIKE PØBLER!!!! åååååh SÅ: hva ca koster en slik låssylider? er det noe som må kode osv? verkstedet skulle lage meg et tilbud på det. men skal sjekke nettet først.. skal alle fall aldri sette bilen min der over natten mer!
ingard Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 What? Hvis den stod inne på verkstedet og ble åpnet, ville jeg ikke betalt ei krone. Få det jævla verkstedet til å gjøre det da..
Dirty Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 ja er det ikke verkstedets ansvar når du levere bilen inn til EU Kontroll? for eks.
krt_ Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Skrevet Mai 19, 2006 What? Hvis den stod inne på verkstedet og ble åpnet, ville jeg ikke betalt ei krone. Få det jævla verkstedet til å gjøre det da.. Nei ikke inne. Satt den på parkeringsplassen til verkstedet slik at de kunne begynne med den kl 7 slik at jeg slapp å stå opp kl 6.30 for å dra å levere bilen i morges
Dolk Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Er den parkert utenfor verksted av kunden selv er det ikke verksted sitt ansvar. Så her må kunden selv ta alt på sin kappe, men verksted kan jo vise litt godvill og gi en bedre pris med og få fikset opp skaden.
krt_ Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Skrevet Mai 19, 2006 Er den parkert utenfor verksted av kunden selv er det ikke verksted sitt ansvar. Så her må kunden selv ta alt på sin kappe, men verksted kan jo vise litt godvill og gi en bedre pris med og få fikset opp skaden. Joda, verkstedet var meget grei i denne saken. De tok på seg halvparten av kostnaden siden det skjedde på deres område selv om det ikke fins noe bevis for at det faktisk skjedde akkurat der.
krt_ Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 var 360 for sylynderen og 500 for kodingen tror jeg det var, har ikke fått nøyaktig pris ennå. sure penger alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå