kabeldeigen Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Heisann, nå som sommersesongen er rundt hjørnet er jeg på jakt etter armlene til bilen min. Bilen min har ikke dette originalt, så jeg trenger et komplett sett. Midtkonsollen under må være lysegrå, og armlene må være av lysegrått skinn, og i god stand. Kan godt kjøpe av flere selger, bare det blir komplett til slutt. Hvis noen har dette liggenede, eller vet om noen som har. Er jeg takknemlig for at dette "kanskje" går iorden....
Dr_S Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 www.autopower.se Litt mer tilgang på brukte slike ting i sverige
kabeldeigen Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Skrevet Mai 20, 2006 Er i kontakt med en i sverige, han skulle ha 1800 SEK + 500 SEK i porto, synes dette var litt dyrt. Enig?????
Dr_S Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Er i kontakt med en i sverige, han skulle ha 1800 SEK + 500 SEK i porto, synes dette var litt dyrt. Enig????? Det er vel ikke dyrt? Hvis det er skinn og ikke nedslitt.
kabeldeigen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Ingen som har dette liggende?? Det var som f..........
kabeldeigen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Har skjønt det, men det kan jo være noen som vet, kjenner, vet om, hørt om osv, som kan greie dette her
calimero Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hei! Jeg har et midtarmlene i grått skinn liggende.. Med konsoll og hele pakka! Så her får du alt du trenger for å montere et komplett armlene.. Det er fra en 97 328i e36 coupe .. Pent behandlet.. Konsollen rundt/under armlenet er så klart i samme farge (grått) Ta kontakt hvis det er interesse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå