dementiz Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg er "nybegynner" når det gjelder BMW. Noen som kan tipse meg om gode websider eller andre informasjonskilder? Alt fra motor generelt til drivverk. Har nettopp kjøpt meg en billig 318i 1991mod som prosjekt-bil, og den trenger litt småfiks når det kommer til lakk/karosseri, motor og drivverk. Jeg er nesten helt blank, så en slags nybegynner-guide hadde vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Hva med denne http://autopower.se/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Nybegynnerguide til HVA? Det er en god del informasjon under Teknisk på sidene her, men det er jo vanskelig å vite hva du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dementiz Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Var vel kanskje litt uspesifikk. Jeg antydet litt i forhold til motor og drivverk generelt. Får vel kanskje lete litt på siden her før jeg spør videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå