maxmix Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 spørs om ikke jeg og min bror må ta oss en tur og hente skiltene! er vell den enkleste løsninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 bor bare en time unna, så å hente skiltene burde vel gå greit. bortsett fra at han som kjøpte bilen har knust fronten så han har bare skilt bake på bilen(dette er kun noe jeg har hørt, så jeg vet det ikke sikkert) så da får jeg jo kun tak i et skilt nei tenker jeg gir han frist til midten av neste uke med å stikke innom biltilsynet ellers får jeg vel oppsøke han personelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 kamerat av meg skulle levere inn skiltene på en gammel golf han hadde, han hadde bare ett skilt på den, å gikk bra å levere bare ett.. han sa bare at han ikke hadde det andre.. at det bare var borte.. da måtte han fylle ut ett skjema så gikk d i orden d! håper du får ordnet opp i dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Useriøs idioter.. Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 håper jeg også! irriterende med slike personer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Ja, eller så er det bare å ringe litt rundt å utgi deg for å være han... Du har vel personnummer og alt på han... Ring til biltilsynet og endre det over telefon! Eller er ikkje det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå