Kobar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 inkl. frakt! mn send bilder av det til: piltnes_2004@hotmail.com eller bare legg mg til å sende over noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 m30 ble også levert i E30(Alpina)måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyvien Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hva skal du ha for diffen, motorfestene og gir overføringane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandvike Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Skaffer du en billig diff til 325 88mod?? kan godt være uten sperr.. I såfall hva blir prisen ca?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Har også motorfester for montering av Store Seksern i e30! Mulig jeg også har mellomaksel og giroverføring for samme operasjon! Hva er pris. og bare for å vøre 100% sikker. det er til 3,5 literen fra den gamle 5 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Dette er hav jeg har nå og kan selge som ei "pakke" Motorfester Korta og avbalansert mellomaksling med nesten helt ny opplagring Elektrisk Vifte Ekspanksjonstank for venstre side Nesten ny hardykopling Giroverføring, korta Litt info: Motorfestene er Position"4" Langt bak, må banke inn torpedo litt, passer også med 745 Turbo, noe som få fester gjør! Er custom laga og kosta meg mye! Dette oppsetett har jeg kjørt 350+hk med på bane. Funker veldig bra, og er ikke så nesetung. Du kan også bruke standard e28 535 radiator og du får av fordelerlokket. Er sikkert mye mer jeg kan svare på, men det var da litt. 4000,- For alt sammen/bud. Dette er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger325 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 3000kr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 kan jeg bare spør åssen får du pass til bakre eksosmanifold da du har motor klin inntil? jeg sveisa meg mine egne fester for m30, uten å banke i torpedo som du sier, og det var nøyaktig så jeg fikk på ett eksosanlegg da jeg fjernet isolasjonen som går rundt tunellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Har du enda motorfesta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lagde Tunnel til Downpipe fra turbo! Og ja har det enda, mange som er intersert, men første med penger får det. Ligger i Porsgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger325 Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 Jaja han er ikke så ofte her. Men motorfestene er solgt til meg. Kjempe kar og handle deler av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå