Feldwebel Jensen Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Misfornøyd etter litt over 1 uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2006 Dette er første cab'en min og jeg må si at det var digg å brette ned toppen og kjøre i sola, men jeg har en E46 cab som jeg kan få kjøpt og den har jeg VEEELDIG lyst på. PS: den kan kanskje byttes i rimeligere BMW også hvis jeg får litt i mellom. Trenger litt kr. Vil ha E46 cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 hvorfor 800,-? Den er ny i norge i Juli 1997 ...men hvilken årsmodell er det. Du ville altså ikke ha e46 cab for en uke siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 du driver tydelig med kjøp og salg da alle biler du har kjøpt har du solgt grunnet ny bil. kjøper du en E46 cab blir den vel lagt ut for salg igjen like fort som denne. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er 97 modell. Kom gjerne med bud også. Sjekk gjerne hjemmesiden min på Jenssen Bil og MC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg