sammigun Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Med tillatelse fra flasher, så bruker jeg hans bil som eksempel. Ønsker å få tak på ett slikt skjørt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 BUMP! Med så mange mennesker med så mye kunnskap om BMW, så håper jeg inderlig at noen kan trylle frem en slik en...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bumper denne opp igjen... Funnet noe som likner i Sverige, men er ikke det jeg skal ha. Må få tak på en slik som Flasher har på sin bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 Prosjektet trenger deler...... Leter fortsatt etter ett slikt bakskjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 Bumper opp denne, i håp om at nye øyne som også har kunnskap og evne til å hjelpe meg, ser den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Har ikke det skjørtet, men er det noen andre deler du trenger? Kjøpte en 528i 86 som jeg bare skal ha motoren fra. Si i fra hvis du trenger noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Skal evt gi beskjed dersom det er noe. Hel og grei bil, utenom at motor nå mangler? Har du ett bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Er ikke så veldig bra, men det kan jo være noe du trenger. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvor står den hen, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 På Saltrød, Aanon Biesvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Må se om jeg ikke kan få mysa litt på den en dag.... Men tilbake til topic! Noen med info om hvor eller hvordan jeg kan få annskaffa meg ett slikt hekk-skjørt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Hvor kommer skjørtet som er montert på den røde bilen fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 er fullt zender kit, satt på bilen da jeg kjøpte den gamlingen sa att det visstnok skulle være originalt, men hva vet jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Du kan få tak i kopi kit, det skal jeg nesten garantere. Evt kan du få folk til å støpe det i glassfiber. http://www.trollhifi.no/ skaffer det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Du kan få tak i kopi kit, det skal jeg nesten garantere. Evt kan du få folk til å støpe det i glassfiber. http://www.trollhifi.no/ skaffer det meste. Det var en grufull nettside med tanke på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå