Divine Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hei ! Skulle ut og kjøre her om dagen, kom ikke lengre en 10 meter for bilen døde ut. Den kimer fint på startren, det er godt med strøm på bilen også. Jeg har åpnet og sjekket pluggene, det ser ikke ut som det kommer bensin til pluggene. De er helt knusk tørre, selv om jeg har kimet bilen på startren over lengre tid. Jeg prøvde og lokalisere bensin pumpen på bilen, samt filter, men dette uten hel. Har noen av dere vært bortig det samme ? Det var ingen indikasjoner på at bilen skulle død ut ukene i forveien. Den har altid startet og godt normalt. Så dette kom ganske ok brått på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 bensinpumpen ligger vel inne i bensintanken... Du kommer til denne ved å ta ut baksete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Sjekk sikringer og relèer først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Hva med bensinpumpereleet? Kan jo nappe av bensinslangen som går til railen og kinne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Skal ikke pluggene være tørre?? Eller er de tørre etter pumping på gassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Pumping på gassen? Skjer ikke en dritt om man pumper på gassen i en sprut motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Men pluggene skal vel ikke være våte iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Han sier de er knusk tørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Som Propan sier, sjekk sikringer og pumperele samt dioderele først. Jeg for min del setter alltid tenning på trinn 2 og hører om tomgangsmotor går. Hvis den gjør det, så hadde jeg gått rett på pumperele og lagt jumper mellom 30 og 87. da skal pumpa gå. Husk også å sjekke ventilasjonslange (at den er på plass) bak innsug/luftspjeld etterpå. Ellers kan det vel nevnes at det visstnok har vært et lite problem med kamakselføler på 24v-motorene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Han sier de er knusk tørre Hehe, tror jeg misforstod litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 kan ikke ha noe med dysene å gjøre eller?at neo er gått tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå