führbötern Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Enjoy ...som jeg har sagt tidligere, den kommer til å bli brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 SATAN er vel det riktige ordet for å beskrive dette!! Råskap!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Aiai, tøft med en breddet M3 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Aiai, tøft med en breddet M3 igjen! Tenkte akkurat på det samme, synd det ikkje blir R-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Aiai, tøft med en breddet M3 igjen! Tenkte akkurat på det samme, synd det ikkje blir R-6 Sikkert ikkje nokon dårleg lyd i denne heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 oy, du syke mann så bred den såg ut på dessa bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hm, syns ikke det så bra ut at den kun var bredda så mye foran. Blir en massiv klump foran, som man ser på det nederste bildet. Litt mindre foran og litt mer bak, så hadde det blitt rått. Men forfra (øverste bildet) ser den kanon ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hm, syns ikke det så bra ut at den kun var bredda så mye foran.Blir en massiv klump foran, som man ser på det nederste bildet. Litt mindre foran og litt mer bak, så hadde det blitt rått. Men forfra (øverste bildet) ser den kanon ut! Jeg tipper vinkelen spiller et puss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Tviler på at produksjonsmodellen blir så ekstremt brei, men det hadde jo vært litt gøy også. Gode, gamle E30 M3 har vel vært inspirasjonskilden ser det ut som... Syns eksosrøra kunne vært litt lenger fra hverandre, men det vel omtrent likt som på E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Aiai, tøft med en breddet M3 igjen! Tenkte akkurat på det samme, synd det ikkje blir R-6 Hva er galt med V8? 4 liter blir litt for mye for en rekke 6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Aiai, tøft med en breddet M3 igjen! Tenkte akkurat på det samme, synd det ikkje blir R-6 Hva er galt med V8? 4 liter blir litt for mye for en rekke 6. JA! Skjønner heller ikke det, selv om jeg må inrømme jeg liker 6 er lyd bedre, tenker vanligvis amcar traktor på V8! Men BMW sine er noe for seg selv, spesiellt når den er bygget på samme lest som V10`ern som er i M5/M6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 :whoa: Heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hm, syns ikke det så bra ut at den kun var bredda så mye foran.Blir en massiv klump foran, som man ser på det nederste bildet. Litt mindre foran og litt mer bak, så hadde det blitt rått. Men forfra (øverste bildet) ser den kanon ut! Jeg tipper vinkelen spiller et puss. mmm...har hatt litt mer tid til å studere bildene nå, å hvis man ser på bilde: 2 & 4...så ser man at den er rimelig bred i rævva og at den er minst like bred som forran! Å for å si det sånn, når det havner en 8 under panseret tror jeg det vil bli snakk om noen ALVORLIGE såler i bakenden...som kan gjøre seg vanskelig å få under et standard karroseri...selv om man bruker skoskje ps. er det ikke bare standar E 36 M3 som ikke har bredda skjermer da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hm, syns ikke det så bra ut at den kun var bredda så mye foran.Blir en massiv klump foran, som man ser på det nederste bildet. Litt mindre foran og litt mer bak, så hadde det blitt rått. Men forfra (øverste bildet) ser den kanon ut! Jeg tipper vinkelen spiller et puss. mmm...har hatt litt mer tid til å studere bildene nå, å hvis man ser på bilde: 2 & 4...så ser man at den er rimelig bred i rævva og at den er minst like bred som forran! Å for å si det sånn, når det havner en 8 under panseret tror jeg det vil bli snakk om noen ALVORLIGE såler i bakenden...som kan gjøre seg vanskelig å få under et standard karroseri...selv om man bruker skoskje ps. er det ikke bare standar E 36 M3 som ikke har bredda skjermer da??? Er vel ingen Standard E36 som har standard skjermbredere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå