Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bilen såg MEGET fin ut.... Fint skinninteriør, fine felga, fin senking... RETT OG SLETT PERFEKT... Digga den bilen der! Ein sånn ein kunne eg tenkt meg. I og med at det er Diesel så er det berre å ta vare på bilen så vare den evig nesten... Har du vurdert å chippe den?

Skrevet

ja, har kjøpt inn 180hk chip, men der kjøpte jeg nok katta i sekken gitt... *kjipt* kosta forøvrig ikke så masse, så derfor jeg tok sjansen uten no særlig research! hehe... blei litt overivrig og kanskje! :wink:

tsracing mente at jeg aldri ville få den til å virke, men får se litt! fått telefonnr til fire eller fem verksted han selgern mente kunne fikse en sånn chip! har og sendt mail til en kar angående powerboks til min motor, men har ikke fått svar enda!

er ikke bredden på dekka jeg ikke liker... det er høyden! den ser helt teit du! gå ned til 30profil bak, så begynner ting å likne no her! hehe

takker for komplimenter... ingen som har en e39 M5 hekk liggende a? har en del e39 deler, om noen trenger påfyll...

Skrevet

mens jeg har dere på tråd'en her...

har vurdert å skifte ut det svarte inni frontlyktene med crom... sett dette sitter på en del biler! lurte på om det kanskje ville kle fargen på bilen!?

er det noen som har noen formening om dette?

mener det satt sånne lykter på en rød compact som blei mnd'ens bil for ikke lenge siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...