Ivanrogov Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Str. kommer på det samme, tenkte og bestille en del når jeg først bestiller. Ingen som vet om jeg kan spare penger på at noen i danmark handler for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerpent Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg skal på biltur til Danmark i sommer og lurer på å stikke innom koed. Frister litt når det er så billig. Om jeg får montert utstyret på bilen der så slipper man jo endel utgifter ved frakt. Jeg har lyst på M-tech frontfanger men på siden deres så finner jeg bare fullstendig sett og ikke kun fronten. Dette settet koster 6749,- og det er jo ikke langt unna det kun fronten koster i Norge. Vet dere om det er mulig å få lakkert og montert en front hos koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Str. kommer på det samme, tenkte og bestille en del når jeg først bestiller. Ingen som vet om jeg kan spare penger på at noen i danmark handler for meg? Når du velger NORWAY som land på førstesiden hos Koed, så blir automatisk dansk MVA tatt bort fra prisen (dette er fordi det trengs ikke dansk mva på ting som sendes ut av landet) Hvis du skal kjøpe over disk i Danmark, så vil dansk mva selvsagt bli lagt på det du kjøper. Denne er på samme prosentsats som i Norge, så det eneste du sparer på å kjøpe i Danmark, versus i Norge (og få det sendt), er at du sparer FRAKT og TOLLEKSPEDISJONSGEBYRET. Er det store/tunge deler, så kan man spare "en del" på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 ..så det eneste du sparer på å kjøpe i Danmark, versus i Norge (og få det sendt), er at du sparer FRAKT og TOLLEKSPEDISJONSGEBYRET. Er det store/tunge deler, så kan man spare "en del" på dette. Selvfølgelig forutsatt at man selv klarer å frakte det uten kostnad hjem til Norge.-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Jepp. F.eks i kombinasjon med en koselig Danmarkstur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå