plimbu Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Hei er ny her på forumet og tenkte på og skaffe meg en ny bil (bmw så klart) lurte derfor om noen av dere har peil på "vanlige" feil eller hva man bør sjekke etter? Bilen jeg sikkler på er en 97 318ti org m-pakke og 100000km på telleren. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Velkommen som ny på forumet:) Sleng ut et par bilder av bilen da, eller en link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plimbu Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 sorry glemte annonsen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =19&tot=23 vet at annonse er satt passiv jeg som er kjøper men ikke bet/hentet og sign enna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Dette virka som ein dårlig pris for meg, men no er ikkje eg noko ekspert... men du kan finne mange andre kule biler til samme pris! Kva med ein styla 3-serie, fin 5-serie E39??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 virka da ikke så ille i pris den da. Med tanke på Mod, Km, Utsyr. Så da strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Forhjulsdrift??? Snakker om peiling på de gutta der. Og en ting til.... Synes det panelet så tomt ut med tanke på ac... Ihvertfall ikke i nærheten av og ligne på mitt. By dem 85000 og slå til på 95000. Forutsatt en naf test og antatt at det er det utsyret de sier det er. Så strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Tror ikke AC`n sitter på samme sted som andre E36 med tanke på knappene. Da tenker jeg kompakt kontra Sedan/coupe/cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Forhjulsdrift??? Stakkars, dem er så vant til å selge gnagere, at de vet gjerne ikke bedre... Satse på at det er gammel v(w)ane, og ikke mangel på kunnskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plimbu Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Føler at e39 blir for stor bil og en styla (rævkjørt) e36 er uaktuelt. Det jeg er hypp på er en strøken bil med litt utstyr og garanti ikke minst. (forrige bil svei hardt i rent tap men nok om det) skulle helst finni en 323 m hos forhandler i samme prislege men ser dårlig ut, så blir vel firer på meg med min økonomi. Er ac på bilen knappen er der ihvertfall men ser lite til armlene og rumpevarmer! Prisen der er ikke hva jeg kommer til og gi for og informere om det, har allerede prutet "litt" men ikke så langt som 95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plimbu Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 noen som kjenner til hvordan bak spoiler det er på hekken på denne? http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... ull7rx.jpg har større bilde men skjønte ikke hvordan jeg la det inn på forumet. Datakunnskap under 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 til den prisen ville jeg funnet meg en e46 316 business istedet. mere bil for pengene og greit med utstyr. sikkert samme km stand og dog litt latere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå