RenZor Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Du må fjerne eller gjøre usynlig skruene på hjørnet, og så hadde eg personleg foretrukke å ikkje tatt vekk luftehullene på den nedre del, men ellers såg den bra ut. Ja den er finest med luftehullene, men de måtte rett og slett fylles igjen for å sette litt styrke i fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 På tide med en update her Hva syns dere folkens? Har jeg vært flink? På det siste bildet der..er det nagler/skruer jeg ser? Håper ikke det er festinga? Isåfall var det ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 På tide med en update her Hva syns dere folkens? Har jeg vært flink? På det siste bildet der..er det nagler/skruer jeg ser? Håper ikke det er festinga? Isåfall var det ikke pent. Det er skruer ja. 2 stk på hver side. Helt sykt hvor ABS-plast forandrer fasong så måtte rett og slett skrue den fast + sikaflex for å holde den inntil. Skal dekke til skruene med noe når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Håper du brukte syrefaste? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Håper du brukte syrefaste? =) Er ikke gips-skruer syrefaste mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Aner ikke, er vel ikke så mye fuktighet i gipsplater kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Aner ikke, er vel ikke så mye fuktighet i gipsplater kanskje..? Næsj jeg er ikke noen snekker så har ingen anelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå