Rope Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Vi kan vel prøve på et lignende treff etter sommern, vi trenger egentlig ikke mere enn et parr ukers varsel på sånne små treff, for er man intresert i å komme så kommer man liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Sorry Morten... Sølv 323 cab.. Ja, kan nok stemme at jeg er der en del å vasker... men også en del på Statoli Fjellhamar.. Sa feil. mente fjellhammer.. møtes nok der.. Rope: enig med deg der.. men hva med en dag i måneden? var vel ingen av oss som gikk med et stort økonomisk tap ved å møtes idag. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 nei, men med tanke på at det er ferie tider om en måned så er det sikkert mange som er bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 nei, men med tanke på at det er ferie tider om en måned så er det sikkert mange som er bortreist. sant det du sier.. vi får fikse et slik treff igjen.. klarte det nå, klarer det seinere.. og nestegang skal jeg være et kvarter før tiden slik at jeg slipper mobbing fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for et hyggelig treff i dag robert og morten. Var jo hyggelig å møte folk fra området. selv om jeg kom i feil type bil så er det jo alltid hyggelig å møte andre med finere biler:P Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for et hyggelig treff i dag robert og morten. Var jo hyggelig å møte folk fra området. selv om jeg kom i feil type bil så er det jo alltid hyggelig å møte andre med finere biler:P Christian volvo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 jepp var nok det jeg stillte opp med i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Det var et hyggelig treff, jeg beklager at jeg måtte reise å virke som reddningsbil, men sånn er det å ha faste kunder (bra syn tenker jeg e36 cab med Izuzu bobil på slep, ble bare noen meter da den starter på gir, men.....) Mange hyggelige mennesker og fine biler, får se hva som skjer med min da, det er bare å vente på tid og penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Legger ut de bildene jeg tokk, ikke sinnsykt med biler, men greit nok. trur været skremte de fleste men vi fikk sol på slutten.Takk for oppmøte. Ser du ennå ikke har snudd bremseskivene dine foran? Feil vei, men det vet du sikkert...Selv måtte jeg jobbe denne dagen, kanskje like greit Kjøre 10 mil for å se 7 biler Synd været ødela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nei har ikke fått gjort det enda, de sitter noe så jævlig så jeg får dem ikke løs uten en dritt-bra mutter trekker. Det har jo ikke noe å si på effekten uansett, det er bare støve som ikke blir kasta vekk, men merker stor forsell på støv mengde nå iforhold til før(med orginalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Få igang et treff på Statoil Fjellhamar så dukker hvertfall jeg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323cab Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 der dukker jeg opp også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Litt HARRY med bimmers treff på en bensinstation syns jeg, men vi får se etter sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Må "bare" skaffe meg bil først, så kommer jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå