Ole-Fredrik Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 takk, felgene er ikke kjøpt på GS. Dekkspesialisten i drammen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Heeerlig bil ser sinnsykt smooth ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Tok noen nye bilder her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Der va grombilen igjen jah... Haha, du va kjappe ud me de bildene Blei jo ganske bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 hehe Blei ganske fornøyd med noen av bildene.... Er vel ikke nen som har ein M-front til salgs?? Tviler egentlig på at det er noen som har det da. Men må jo spør Eller tips hvor jeg kan skaffe en billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Javel Oli! Nå e det vel kanskje på tide med någen bilder av den nye bilen snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Nydelig bil :D skal ha meg en sånn en gang i fremtiden jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 hehe Gamle go bilen nå ;D ble solgt etter 4 dager bare Men må kansje legge ut tråd om mitt nye glis snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Meget pen bil, nice and clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 meget pen bil drømmer om noe sånt ettervært=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå