V1Nk3lDyR Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvordan er disse ringene fra mobilsentrum? Er de verdt å kjøpe? http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226669139 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg bestilte meg ringer fra usa i går, det var denne typen... Men jeg bestilte til en e38 http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... a03dd7a277 Les litt om de... Her er noen andre netsteder jeg fikk tips om... www.umnitza.com www.jlevisw.com www.modbargains.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Disse tror jeg ikke onkel politi liker no særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvis de faktisk mener BLÅTT, som det står i beskrivelsen, så blir du meget fort stoppet av politiet, som Filur også sier, og krevet at du fjerner dem straks. Det står at de festes med dobbeltsidig tape, så jeg tipper da at politiet personlig -river- dem av og kaster dem langt inn i skogen hvis dem ser deg med dem. Du kan egentlig like gjerne kjøre rundt med sirene og blålys Det går -minst- like fort at politiet ser deg. Man ser fort at det er noe feil med lysene når man har montert på slik *host* tull *hark* som det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Gå heller for CCFL-ringer fra f.eks en eller annen på ebay. Blir noen hundrelapper dyrere, men da lyser de sterkt nok til å ses i dagslys (hva er ellers poenget..?) og de lyser i en farge (hvit) som ikke tiltrekker seg så mye oppmerksomhet fra politifolk som har stått opp med feil bein. Det står at de festes med dobbeltsidig tape, så jeg tipper da at politiet personlig -river- dem av og kaster dem langt inn i skogen hvis dem ser deg med dem. Hvis onkel virkelig gidder åpne panseret, løsne 6 skruer for å få av plastplata i midten, løsne 4 skruer og 2 ledninger til selve lykta, plundre ut lykta, ta av 4 metal-klips, åpne lykta, løsne ledningene og så rive løs ringene, samt evnt kjøre til nærmeste skog for å kaste - og dette på begge lyktene, så skal han få premie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Her jeg bor gidder aldri politiet å bry seg om sånne ting. jeg kjørte rundt med blå angel eyes i nesten et år aldri stoppet. ble jo også stoppet av statens vegvesen de sa ikke noe på det de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvis onkel virkelig gidder åpne panseret, løsne 6 skruer for å få av plastplata i midten, løsne 4 skruer og 2 ledninger til selve lykta, plundre ut lykta, ta av 4 metal-klips, åpne lykta, løsne ledningene og så rive løs ringene, samt evnt kjøre til nærmeste skog for å kaste - og dette på begge lyktene, så skal han få premie! JEG hadde gjort det, hvis jeg hadde vært politi og vært regelrytter Pass deg, ellers går jeg over bilen din med finkam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Bra du ikke er politi her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Takk for alle svar;) Men er det de ccfl ringene som er best da el? Er det no jeg burde styre unna på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er disse greie? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CCFL-BMW ... 8279QQrdZ1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Tror de der skal være greie ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvis du først skal kjøpe ringer, så kjøp fra ebay. De er av god kvalitet og holder opptil 1000 effektive timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tasbas Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvordan er disse ringene fra mobilsentrum? Er de verdt å kjøpe? http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226669139 Disse ringene har to dioder på hver plastring. Disse sitter på toppen ved ledningen. (se bildet). Disse to diodene "prøver" å gi nok lys til hele ringen, noe som de etter min mening ikke klarer. Når det gjelder CCFL sine ringer så lyser hele ringen. Akkurat som et lysstoffrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå