Gå til innhold

Angle eyes ringer, Mobilsentrum?


V1Nk3lDyR
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis de faktisk mener BLÅTT, som det står i beskrivelsen, så blir du meget fort stoppet av politiet, som Filur også sier, og krevet at du fjerner dem straks.

Det står at de festes med dobbeltsidig tape, så jeg tipper da at politiet personlig -river- dem av og kaster dem langt inn i skogen hvis dem ser deg med dem.

Du kan egentlig like gjerne kjøre rundt med sirene og blålys ;) Det går -minst- like fort at politiet ser deg. Man ser fort at det er noe feil med lysene når man har montert på slik *host* tull *hark* som det der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå heller for CCFL-ringer fra f.eks en eller annen på ebay. Blir noen hundrelapper dyrere, men da lyser de sterkt nok til å ses i dagslys (hva er ellers poenget..?) og de lyser i en farge (hvit) som ikke tiltrekker seg så mye oppmerksomhet fra politifolk som har stått opp med feil bein.

Det står at de festes med dobbeltsidig tape, så jeg tipper da at politiet personlig -river- dem av og kaster dem langt inn i skogen hvis dem ser deg med dem.

Hvis onkel virkelig gidder åpne panseret, løsne 6 skruer for å få av plastplata i midten, løsne 4 skruer og 2 ledninger til selve lykta, plundre ut lykta, ta av 4 metal-klips, åpne lykta, løsne ledningene og så rive løs ringene, samt evnt kjøre til nærmeste skog for å kaste - og dette på begge lyktene, så skal han få premie! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis onkel virkelig gidder åpne panseret, løsne 6 skruer for å få av plastplata i midten, løsne 4 skruer og 2 ledninger til selve lykta, plundre ut lykta, ta av 4 metal-klips, åpne lykta, løsne ledningene og så rive løs ringene, samt evnt kjøre til nærmeste skog for å kaste - og dette på begge lyktene, så skal han få premie! :lol:

JEG hadde gjort det, hvis jeg hadde vært politi og vært regelrytter :D

Pass deg, ellers går jeg over bilen din med finkam ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse ringene fra mobilsentrum? Er de verdt å kjøpe? http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1226669139

Disse ringene har to dioder på hver plastring. Disse sitter på toppen ved ledningen. (se bildet). Disse to diodene "prøver" å gi nok lys til hele ringen, noe som de etter min mening ikke klarer.

Når det gjelder CCFL sine ringer så lyser hele ringen. Akkurat som et lysstoffrør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...