JanErik E30V8 Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Kan noen fortelle meg hva som er forskjell på et karosseri før og etter 88'? Hvilke av de er best til å bruke til et gate/banebil prosjekt, eller har det ikke noe å si hvilke av de jeg bruker? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 det som er forskjell på de karroseriene er at de fra 87 etter september har fått en facelift. det ser du godt pga nye baklamper. ellers er det ikke noe forskjell på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Er vel anderledes fangere og fangerfester også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 fangerfestene er like, dvs du kan benytte 88' fangere på en 86'. Har gjort det selv på min. Bak er det litt problemer da karosseri fra hjulbue til ende av bil later til å være 2cm lenger på 88'. Mener også hjulbuen bak er noe lavere på 88'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Og bakskjermen rekker lenger ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Hjulbuen bak er ca 2cm lavere på facelift utgaven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Så det er ett fett hvilke av de to karosseriene jeg bruker til mitt gate/banebil prosjekt? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 post 88 har galvanisert karosseri og dermed mindre rustproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå