Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Får EVOIII kit til bilen min snart, lurer derfor på hvordan E30'en er å kjøre med breie bakdekk? Tenkte å kjøre med 265 eller 285 bak. 35 profil og 18" tenker jeg. Er det 10" felgbredde som passer? Forran hadde vel 235/40/18 vært fint. Hvordan blir bilen å kjøre med slike dekk? Er forresten dette kittet jeg har bestilt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Når du monterer de skjermene der så modifiserer du jo innerskjermene til å matche. Største bredden på felg jeg har sett til E30 M3, som ikke er drag biler eller andre ekstrem klasser er vel 10,5, men f. eks. ss performance har 12" bak på sin E30. Med den bredden på skjermene kan vel du få på noe av det samme, angående dekkdim er vel sjelden større enn 255 vanlig. men du får vel på 285 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 er det glassfiber eller stål kitt du har kjøpt? ser for meg at glassfiber er vanskelig å få til fint og ikke vil vare serlig lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Bredden på skjermen bak der er jo en god del større enn på original M3, så 11" eller 12" kan antakelig gå det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50turbo Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 ja er glassfiber dem der...går og få det fint..og hvorfor skulle ikke dem vare lenge? ingen ting varer vell lenge vist man har seg en runde i grøften med en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er riktig som M50turbo sier, det er glassfiber. Hva mener du med varer lenge? Det smuldrer jo ikke opp for å si det sånn. Stål blir også stygt om man drar av veien Hvilken dekk dim går på 11" og 12" felger? Disse EVOIII skjermene skal visstnok være tre ganger så breie som orginal M3 sies det. 8,5cm bak og 6,5 bak er det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå