H_c Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Moderatoredit Bruk -knappen før og etter adressen, så kommer bildet fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 bilde av felgene på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvis dette er originalfelger, så er 5 lapper BILLIG! Løp & kjøp. Pene på E46 også (selv om vinga kan brenne): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 kom igjen gutter, løp og kjøp!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja dette var billig! Har selv orginale AC Schnitzer 17" skrudde, ellers skulle jeg lagt inn bud på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 haha, det er 18" som gjelder i dag mann! selg dine og kjøp mine!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 må felgene hentes på jæren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 nei, har du et forslag? jeg kan sikert sende dem hvis det er en mulighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 er alle 4 felgene 8,5x18? vet du inpress på felgene? får jeg de for 5500,- inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 altså gutter, dette er STRØKNE O R G I N A L felger, som er MYE sterkere, beinere, og DYRERE enn kopifelger!!! finishen er MYE bedre enn kopifelger! dette er det GROMMESTE av det GROMME! Så NEI, du får dem IKKE for 5500 inkludert frakt. Du må finne ut hvor mye det er i frakt selv, og HVORdan de skal sendes, og SÅ komme med et nytt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Ok. Sorry for det budet da, men du skrev jo selv noen poster tilbake at de gikk for 5000,- Jeg skal ringe og sjekke pris for frakt på tirsdag, så skal jeg eventuelt komme med nytt bud visst de ikke er solgt innen den tid. Sjekka pris på frakt av et helt interiør engang ( ca 90kg ) hos waagan transport, og de skulle ha ca 850,- så det er vel kanskje noenlunde det samme for fire felger. Kanskje litt mindre også. Vet du ca hvor mye de veier tilsammen? Og så lurer jeg fortsatt på hva inpresset på felgene er, da jeg ikke er gira på å kjøpe felger der jeg må valse hjulbuene for å få de på. Bilen min er senka 60/40 og jeg har i dag 8,5x18" felger med inpress ET38 og 225/40/18 dekk og det går fint, men det er ikke veldig mye klaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvis jeg ikke tar utrolig feil nå, så er de felgene 8x18" ET41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 de er 8,5x18, men jeg er usikker på inpress. skal ta dem av senere i dag og sjekke. passer fint på min e36 uten valsing iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 et 43! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Nytt bud: 7000,- inkl frakt Sjekka pris på frakt hos Cargo Partner, og de skal ha ca 1000,- for å frakte de. Da regna han 80kg (20kg pr felg). Og felgene må leveres på terminalen deres i sandnes. De kan også hente de hjemme hos deg mot et lite pristillegg. Mulig det finnes noen som er billigere, men jeg vet jo ikke vilke frakselskap som finnes der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå