Gå til innhold

ac scnitzer 18" ORGINALE! med dekk

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

altså gutter, dette er STRØKNE O R G I N A L felger, som er MYE sterkere, beinere, og DYRERE enn kopifelger!!! finishen er MYE bedre enn kopifelger! dette er det GROMMESTE av det GROMME!

Så NEI, du får dem IKKE for 5500 inkludert frakt.

Du må finne ut hvor mye det er i frakt selv, og HVORdan de skal sendes, og SÅ komme med et nytt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Sorry for det budet da, men du skrev jo selv noen poster tilbake at de gikk for 5000,-

Jeg skal ringe og sjekke pris for frakt på tirsdag, så skal jeg eventuelt komme med nytt bud visst de ikke er solgt innen den tid.

Sjekka pris på frakt av et helt interiør engang ( ca 90kg ) hos waagan transport, og de skulle ha ca 850,- så det er vel kanskje noenlunde det samme for fire felger. Kanskje litt mindre også.

Vet du ca hvor mye de veier tilsammen?

Og så lurer jeg fortsatt på hva inpresset på felgene er, da jeg ikke er gira på å kjøpe felger der jeg må valse hjulbuene for å få de på.

Bilen min er senka 60/40 og jeg har i dag 8,5x18" felger med inpress ET38 og 225/40/18 dekk og det går fint, men det er ikke veldig mye klaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bud: 7000,- inkl frakt

Sjekka pris på frakt hos Cargo Partner, og de skal ha ca 1000,- for å frakte de. Da regna han 80kg (20kg pr felg).

Og felgene må leveres på terminalen deres i sandnes. De kan også hente de hjemme hos deg mot et lite pristillegg.

Mulig det finnes noen som er billigere, men jeg vet jo ikke vilke frakselskap som finnes der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...