Stramvaier Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Er det noen som har noe info om dette treffe eller en link til noe info?? skulle gjerne vist litt om det før jeg setter snuta nedover til Rudskogen Mange som skal ditt ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kalender/index.htm Tror absolutt det er verdt turen,vet det er en god del fra bmw klubben i hordaland som skal!! Synd det er så jæ.. langt å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... n_2006.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 man trenger ikke være medlem for å komme inn på treffet?? det er kunn hvis man skal kjøre man må være medlem av BMWCCN?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja det er slik jeg har forstått det.. altså alle kan se på men du må være medlem for å kjøre!! Skulle ønske jeg hadde mulighet å reist bortover...sikkert mye fint å se på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Synd det er så jæ.. langt å kjøre Er vel aldri noe som blir for langt unna når man kjører BMW vel? "Veien er målet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 He,he jo det er jo sant det men jeg må jo passe litt på km.standen på bilen også skulle jeg reist på alle treffa jeg ville så hadde jeg sikkert kjørt 20.000km i året Og det kan jeg ikke gjøre med en E30 M3!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva mener de med dette? "Husk teknisk kontroll for frikjøring." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ":3vepsh3q]Hva mener de med dette? "Husk teknisk kontroll for frikjøring." Det er en liten kontroll som banekomiteen foretar. De sjekker bremser (at det er nok klosser igjen og at skivene er hele), sjekker kokepunkt for bremsevæske, sjekker at batteriet sitter fast, måler støy og informerer/sjekker andre ting i forhold til den aktuelle bilen. Hvis du ikke har byttet bremsevæske det siste året, så bør du gjøre det før du drar tll Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ":3pourysc]Hva mener de med dette? "Husk teknisk kontroll for frikjøring." Det er en liten kontroll som banekomiteen foretar. De sjekker bremser (at det er nok klosser igjen og at skivene er hele), sjekker kokepunkt for bremsevæske, sjekker at batteriet sitter fast, måler støy og informerer/sjekker andre ting i forhold til den aktuelle bilen. Hvis du ikke har byttet bremsevæske det siste året, så bør du gjøre det før du drar tll Rudskogen. Støy blir ikke sjekket på Rudskogen. Det er ikke så mange sinte naboer der som på Våler, så det er nærmest fritt fram. Sist jeg var der kjørte jeg med racinganlegg i samme heat som en viss x-racecar 635csi.. De som var der husker godt lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ":1nyvdjqv]Hva mener de med dette? "Husk teknisk kontroll for frikjøring." Det er en liten kontroll som banekomiteen foretar. De sjekker bremser (at det er nok klosser igjen og at skivene er hele), sjekker kokepunkt for bremsevæske, sjekker at batteriet sitter fast, måler støy og informerer/sjekker andre ting i forhold til den aktuelle bilen. Hvis du ikke har byttet bremsevæske det siste året, så bør du gjøre det før du drar tll Rudskogen. Støy blir ikke sjekket på Rudskogen. Det er ikke så mange sinte naboer der som på Våler, så det er nærmest fritt fram. Sist jeg var der kjørte jeg med racinganlegg i samme heat som en viss x-racecar 635csi.. De som var der husker godt lyden Jeg har vært er nok støy har blitt sjekket tidligere. Rudskogen har et visst antall dager de ikke har noen støy-limit, og de dagene brukes til STCC, gatebil, Roadracing osv. De har noen naboer som bor langs veien inn til anlegget som ikke er helt happy. Men det er som regel opp til Rudskogen motorsenter å pålegge arrangøren støymåling av hver enkelt bil. Men ikke bli overrasket hvis DB-målern plutselig står der. Sportsvognsklubben har fått pålegg om dette på sine treff AFAIK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg har heldigvis nytt og mye mer moderat eksosanlegg på vei fra Tyskland, så jeg bekymrer meg ikke lenger for støykrav. Det var faktisk såpass surt å bli nektet banekjøring på Våler at jeg tar ikke den sjangsen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg lurer på om jeg skal ta med meg en ekstra stuss til å montere bakpå når jeg skal montere på effektanlegget mitt, slik at jeg på 30 sekunder kan komme innenfor kravet. Lurer på hvor mye et 180 graders bend ville påvirke DB-måleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva med en stuss med netting inni, og fylle opp med stålull foran nettingen, så er det bare å skru den på bakerst på anlegget med en slangeklemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva med en stuss med netting inni, og fylle opp med stålull foran nettingen, så er det bare å skru den på bakerst på anlegget med en slangeklemme.. Jeg har tilgang på en DB-måler eller 2, så jeg får teste når jeg får det nye anlegget mitt til høsten... Greit å ha når man plutselig blir nekta på våler eller rudskogen. Har sett endel gamle sportsvogner som har en sånn ekstra stuss med en liten potte på for å komme innenfor kravene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå